Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε Αδωνι, ΣΚΑΪ, Μαρινάκη, Πρετεντέρη και Πορτοσάλτε θα έπρεπε να τους εφεύρει...


Αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε Αδωνι, ΣΚΑΪ, Μαρινάκη, Πρετεντέρη και Πορτοσάλτε θα έπρεπε να τους εφεύρει...

του Δημήτρη Κανελλόπουλου
Οφείλω να ομολογήσω το λάθος μου: όχι, δεν κάνει κακό στον ΣΥΡΙΖΑ το εμπάργκο που έχει κηρύξει στον ΣΚΑΪ. Το έχω γράψει αλλά πλέον το παίρνω πίσω.
Είναι σατανικό ή, μάλλον, γίνεται σατανικό: ο ΣΚΑΪ πλέον αποτελεί το μυστικό όπλο του ΣΥΡΙΖΑ. Πώς ήταν το Mega τότε; Θυμάστε; Τι πιστεύετε, καλό έκανε το Mega με το φανατισμό του στον ΣΥΡΙΖΑ ή όχι; Φυσικά και ναι. Κι έκανε κακό στον εαυτό του αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Τα ίδια και ο ΣΚΑΪ. Τέτοια μονομέρεια και τόσο φανατισμό δεν θυμάμαι ξανά. Είναι οι μόνοι που καταφέρνουν, μαζί με τους έξαλλους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, τακτικούς θαμώνες άλλωστε του Φαλήρου, να ξυπνούν τα αντανακλαστικά των αριστερών ψηφοφόρων. Ακόμα και των απογοητευμένων... 
Βλέπουν Βαγγέλη Μεϊμαράκη; Καλμάρουν. Βλέπουν Αδωνι Γεωργιάδη; Πάνε και ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ με τα δύο χέρια.
Μου τα έλεγε ένας φίλος μου, οδηγός ταξί, ο Κυριάκος (μην μπερδεύεστε με το όνομα παρακαλώ). Δεν έχει ψηφίσει ποτέ ΣΥΡΙΖΑ. «Ρε φίλε», μου λέει, «βλέπει στο σπίτι ΣΚΑΪ ο πεθερός μου το μεσημέρι που τρώμε και από αυτά που βλέπω κι εγώ από δίπλα μου 'ρχεται να πάω να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και ας μην το έχω κάνει ποτέ». Εννοείται πως δεν θα πάει (μάλλον, δηλαδή) αλλά για σκεφτείτε όλους εκείνους που είναι αριστεροί και είναι στο περίπου αν θα ψηφίσουν ή όχι. 
Αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε Αδωνι, ΣΚΑΪ, Μαρινάκη, Πρετεντέρη, Πορτοσάλτε κ.ά. θα έπρεπε να τους εφεύρει άμεσα... 
efsyn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου