Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Διόδια στη Δανία του Νότου.


Ο ακριβής χρόνος παράδοσης των αυτοκινητοδρόμων κατά Νταλί/Χρυσοχοίδη

Το 2009 λίγο πριν τις εκλογές που θα τον έφερναν στην εξουσία ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γ. Παπανδρέου συναντήθηκε με  τον τότε και τώρα γενικό γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης κο Λ. Ρακιντζή.
Ο δεύτερος ενημέρωσε τον (μονίμως) έκπληκτο πρώτο πως το κόστος κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα σύμφωνα με τις επίσημες ευρωπαϊκές καταγραφές είναι επταπλάσιο του μέσου όρου κατασκευής δρόμων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Για να τα το πούμε διαφορετικά με τα χρήματα που είχαν ήδη δαπανηθεί μέχρι το 2009 έπρεπε να είχε φτιαχτεί επταπλάσιος αριθμός χιλιομέτρων οδικού δικτύου, μ άλλα λόγια έπρεπε ναχαν επιλυθεί όλα τα προβλήματα οδικών υποδομών στην Ελλάδα και φυσικά με ποιότητα οδοστρώματος εφάμιλλη των ευρωπαϊκών.
Πέντε χρόνια μετά, το 2014 και αφού στο μεταξύ άλλαξαν πέντε πρωθυπουργοί (Καραμανλής, Παπανδρέου, Παπαδήμος,Πικραμένος, Σαμαράς)  και επτά υπουργοί υποδομών/μεταφορων (Στυλιανίδης, Ρέππας, Ραγκούσης, Βορίδης, Σιμοπουλος, Χατζηδάκης,  Χρυσοχοίδης) η κατασκευή δρόμων πρέπει να ξαναχρηματοδοτηθεί από την αύξηση των διοδίων!
Ο κος Ρακιντζής ο μόνος που παρέμεινε σταθερός στη θέση του μήπως θα χε να πει κάτι για το θέμα; ;H μήπως το μαζί τα φάγαμε έγινε και εδώ η δικαιολογία;  Πάντως σίγουρα κάποιοι τα έφαγαν και θα τα ξαναφάνε για να φτιάξουν τους δρόμους. Όπως και κάποιους άλλους τους έφαγαν και θα τους φάνε οι δρόμοι.
Ζούμε σε μια χώρα που έχει τους πιο ακριβούς δρόμους, το πιο ακριβό κόστος μετακίνησης και τα  περισσότερα θανατηφόρα τροχαία στην Ευρώπη.
Δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα της αλλά κάποτε την είπαν η Δανία του Νότου.
Ίσως γιατί στην Δανία όταν διαπίστωσαν ότι η γέφυρα που ενώνει Δανία Σουηδία είχε πολύ μεγαλύτερη κίνηση από την προβλεπόμενη και άρα η απόσβεση της γίνονταν πολύ συντομότερα από τον προβλεπόμενο χρόνο μείωσαν τα διόδια.
Εκεί το έκαναν οι ίδιοι οι κυβερνώντες εδώ θα το κάνουν οι κυβερνώμενοι.
Αν και η προτεραιότητα που πρέπει να έχει η χώρα είναι η ανάπτυξη των Μέσων Σταθερής τροχιάς που απαξιώνονται συστηματικά για να εγκλωβιστούν οι πολίτες/καταναλωτές στον κόσμο και τις διαδρομές του αυτοκινήτου (η χώρα μας εκτός των άλλων έχει και την μεγαλύτερη αναλογία βαρέων οχημάτων σε σχέση με τον πληθυσμό στην Ευρώπη) είναι προφανές πως η αύξηση των διοδίων σε ήδη πληρωμένους δρόμους πέραν της κλοπής αποτελεί ηθική αυτουργία για τα τροχαία εγκλήματα. Πάρα πολλοί οδηγοί αδυνατώντας να ανταποκριθούν εισέρχονται  σε ιδιαίτερα ανασφαλή παράπλευρα δίκτυα που δεν είναι σχεδιασμένα για τέτοιο κυκλοφοριακό φορτίο.
Κανένα διόδιo ποτέ και πουθενά. Ελεύθερη κυκλοφορία σε ασφαλείς δρόμους.

http://sostegr.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου