Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Μην κολλάτε σε λεπτομέρειες, ο ιός δεν κολλάει στα αεροπλάνα



του Πέτρου Κατσάκου
Εντός των αεροσκαφών οι επιβάτες θα κάθονται ο ένας δίπλα στον άλλο. Δηλαδή, εκτός αεροσκάφους κολλάει και εντός της καμπίνας δεν κολλάει ο ιός. Μην κολλάτε σε λεπτομέρειες όταν πρόκειται για τα κέρδη των εταιρειών...
Τελικά η Κομισιόν, υποκύπτοντας στις πιέσεις, ανακοίνωσε πως οι αεροπορικές εταιρείες δεν θα χρειάζεται να διατηρούν κενές τις μεσαίες θέσεις στα αεροπλάνα καθώς εκκινούν σταδιακά οι μετακινήσεις εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όσοι μέχρι χθες πίστευαν πως θα τηρούνταν κάποιοι στοιχειώδεις κανόνες προστασίας των επιβατών στις πτήσεις εν μέσω πανδημίας διαψεύστηκαν πανηγυρικά.
Μπορεί στα γκισέ των εταιρειών και στους χώρους ελέγχου των επιβατών η Κομισιόν να επιμένει στην απαραίτητη τήρηση των αποστάσεων, εντός των αεροσκαφών όμως οι επιβάτες θα κάθονται ο ένας δίπλα στον άλλο και απλώς θα πρέπει να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους εντός της καμπίνας. Με λίγα λόγια, εκτός αεροσκάφους κολλάει και εντός της καμπίνας δεν κολλάει ο ιός. Μην κολλάτε σε λεπτομέρειες όταν πρόκειται για τα κέρδη των εταιρειών...
Κι αν στην Ε.Ε. τώρα κάνει επισήμως την εμφάνισή της η πολιτική στήριξης των αεροπορικών εταιρειών, η χώρα μας έχει προ πολλού δείξει το ενδιαφέρον της πρωτοπορώντας σε δώρα και ευνοϊκές ρυθμίσεις τόσο προς τον μοναδικό αερομεταφορέα ελληνικών συμφερόντων όσο και προς τους διαχειριστές των αεροδρομίων μας. Γιατί πολύ πριν την Ε.Ε. η κυβέρνηση Μητσοτάκη ήταν αυτή που αφαίρεσε το δικαίωμα των πολιτών να αποζημιωθούν χρηματικά για τις χαμένες πτήσεις κατά τη διάρκεια της αεροπορικής καραντίνας, όπως επίσης η κυβέρνηση της Ν.Δ. ήταν αυτή που προσέφερε περίοδο χάριτος στη Fraport και στους διαχειριστές του "Ελ. Βενιζέλος" όσον αφορά τις υποχρεώσεις τους προς το Ελληνικό Δημόσιο.
Πρωτοπόρος στη γενναιοδωρία η κυβέρνηση Μητσοτάκη, που «δώρισε» στη Fraport ένα εξάμηνο για την καταβολή των οφειλομένων στο Ελληνικό Δημόσιο, χωρίς να ληφθεί καν υπόψη η Σύμβαση Παραχώρησης, ενώ την ίδια ώρα η εταιρεία έδινε μπόνους στα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας λόγω των υπερκερδών για το έτος 2019.
Κι αν η Ε.Ε. δείχνει τώρα το έμπρακτο ενδιαφέρον της για τις αεροπορικές εταιρείες, η κυβέρνηση Μητσοτάκη ήταν και πάλι πρωτοπόρα, καθώς φρόντισε να δώσει ισχυρή κρατική βοήθεια (μετά βέβαια και την ΠΝΠ για μη επιστροφή χρημάτων των εισιτηρίων στους δικαιούχους κατά παράβαση των ευρωπαϊκών κανονισμών) στην Aegean με αντάλλαγμα μετοχές της εταιρείας, χωρίς όμως δικαίωμα ψήφου στο Διοικητικό Συμβούλιο. Ν.Δ., πρωτοπορία.
αυγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου