Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Πρόβατα που υποδύονται τα λιοντάρια



«Μήπως, η μετάβαση από τα δύο "όχι" στο τρίτο "ναι" έχει να κάνει με κάποιες διαπραγματεύσεις που γίνονται στο παρασκήνιο; Μήπως, από τους βρυχηθμούς του "όχι", περάσουν στα βελάσματα του "ναι", γιατί θα έχει προηγηθεί συναλλαγή;».

του Τάσου Παππά
Θεωρώ τουλάχιστον παράδοξο να καταψηφίζει κάποιος βουλευτής τον προϋπολογισμό και να ψηφίζει «ναι» για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας από την παρούσα Βουλή, δίνοντας έτσι παράταση ζωής σε μια κυβέρνηση που θα εφαρμόσει τον προϋπολογισμό, τον οποίο αυτός είχε απορρίψει μόλις πριν από δέκα μέρες.
Υπάρχει όμως και άλλη, πιο παράδοξη στάση: Να καταψηφίζεις τον προτεινόμενο από τη συγκυβέρνηση Σταύρο Δήμα στις δύο πρώτες ψηφοφορίες και να τον επιλέγεις για Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην τρίτη και φαρμακερή.
Τι μπορεί να μεσολαβήσει ανάμεσα στις δύο φάσεις; Ακούω κάποιους να λένε ότι μπορεί να προκύψει μείζον εθνικό θέμα που θα τους υποχρεώσει να αλλάξουν άποψη. Αναρωτιέμαι αν εύχονται να συμβεί αυτό για να κάνουν τη στροφή ή αν είναι έτοιμοι να ερμηνεύσουν ως εθνικό θέμα οτιδήποτε τους παρουσιαστεί σαν τέτοιο. Άκουσα ανεξάρτητο βουλευτή να λέει σε πηγαδάκι ότι θα ρίξει «όχι» στις δύο πρώτες ψηφοφορίες και «ναι» στην τρίτη, έτσι για να σφίξουν οι πισινοί (άλλη λέξη χρησιμοποίησε, αλλά η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει να την παραθέσω). Περίεργη
 όντως αντίληψη  αλλά ας είναι.
Ο καθένας σκέφτεται και δρα με ό,τι διαθέτει.  Δικαιούμαι όμως και εγώ να θέσω ένα ερώτημα, βιτριολικό μεν, αλλά εδώ που φτάσαμε, είμαι αναγκασμένος να το βγάλω από μέσα μου για να μην μου γίνει έμμονη ιδέα: «Μήπως, η μετάβαση από τα δύο "όχι" στο τρίτο "ναι" έχει να κάνει με κάποιες διαπραγματεύσεις που γίνονται στο παρασκήνιο; Μήπως, από τους βρυχηθμούς του "όχι", περάσουν στα  βελάσματα του "ναι", γιατί θα έχει προηγηθεί συναλλαγή;».

efsyn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου