Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Μια αυγουστιάτικη δημοσκόπηση, σας παρακαλώ



Με βαρύγδουπους τίτλους περί του επικείμενου γαλάζιου come back και της οδυνηρής κατάρρευσης Τσίπρα πλημμύρισαν οι οθόνες και το Διαδίκτυο με αφορμή τη δημοσκόπηση του κ. Βασιλειάδη

του Πέτρου Κατσάκου
Θέλει κότσια για να επιχειρείς δημοσκόπηση στην καρδιά του Αυγούστου. Θέλει κότσια και υπερφυσικές ικανότητες ώστε να καταφέρεις να εντοπίσεις σε παραλίες, χωριά, κάμπους και ραχούλες τούς παραθερίζοντες ψηφοφόρους. Και πάνω απ' όλα θέλει χέρια για να τρέξουν και να φέρουν εις πέρας ένα τέτοιο εγχείρημα σε μια εποχή που, παρά τις ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις εξακολουθεί να αποτελεί «νεκρή περίοδο» για τη συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών δημοσκοπήσεων.
Όλα αυτά βέβαια ισχύουν για όλους εκτός από τον κ. Δημήτρη Βασιλειάδη, γενικό διευθυντή - διευθυντή πωλήσεων - υπεύθυνο έρευνας και εξέλιξης - υπεύθυνο έρευνας αγοράς - διευθυντή δημοσίων σχέσεων της σχεδόν «μονοπρόσωπης» εταιρείας Interview που προσφάτως είδε την αυγουστιάτικη δημοσκόπησή του να γίνεται πρώτη είδηση, ταράζοντας τα πολιτικά νερά του τόπου. Στήθος με στήθος εμφάνιζε ο κ. Βασιλειάδης τον ΣΥΡΙΖΑ και τη Νέα Δημοκρατία να δίνουν την εκλογική μάχη του Σεπτεμβρίου και σιγά που θα έχαναν την ευκαιρία ορισμένοι να προεξοφλήσουν το φθινοπωρινό κλείσιμο της αριστερής παρένθεσης που από τον Ιανουάριο ορέγονται. Με βαρύγδουπους τίτλους περί του επικείμενου γαλάζιου come back και της οδυνηρής κατάρρευσης Τσίπρα πλημμύρισαν οι οθόνες και το Διαδίκτυο με αφορμή τη δημοσκόπηση του κ. Βασιλειάδη και της εταιρείας - θαύμα, που κατάφερε το καλοκαιρινό ακατόρθωτο ξεπερνώντας ακόμα και την «εταιρεία φάντασμα» που διενήργησε τη δημοσκόπηση της γερμανικής “Bild”. Χωρίς να δίνεται ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ταυτότητα της έρευνας που απουσίαζε επιδεικτικά στη συστηματική αναπαραγωγή της, στήθηκε ένα σκηνικό εκλογικού θρίλερ με βάση τα ποσοστά που ο κ. Βασιλειάδης φρόντισε να τροφοδοτήσει τον τηλεοπτικό σταθμό Βεργίνα TV.
Ο γνωστός για τα «γαλάζια» του αισθήματα πολυπράγμων ιδιοκτήτης της Interview, με βάση την αρθρογραφία του και τις συχνές εμφανίσεις σε κομματικές εκδηλώσεις της Νέας Δημοκρατίας, είναι ο δημοσκόπος των «μεγάλων επιτυχιών», καθώς η εταιρεία του, στη βραχύβια πορεία της, δεν έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να κερδίσει την εμπιστοσύνη των ΜΜΕ. Και πώς να την κερδίσει με την πρωτιά τής Ν.Δ. που έδινε στις ευρωεκλογές του 2014 και το ισχνό προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ στις βουλευτικές του 2015; Αυτά που δεν κατάφερε, όμως, ο κ. Βασιλειάδης με τις εκλογικές του προβλέψεις τα κατάφερνε μια χαρά με το Ελληνικό Δημόσιο, μια και επί κυβερνήσεως Σαμαρά η εταιρεία του είχε την τύχη να πρωτεύει σε διαγωνισμούς για την «παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών» και «προγραμμάτων δημοσιότητας» κυρίως για έργα στη βόρεια Ελλάδα αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, όπως παρουσιάστηκαν σε ρεπορτάζ του Τhepressproject.
Παρ' ότι η εταιρεία του κ. Βασιλειάδη δεν εμφανίζεται στον κατάλογο των μελών του ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς), οι δημοσκοπήσεις της απολαμβάνουν πάντα τη φιλοξενία συγκεκριμένης μερίδας του ηλεκτρονικού Τύπου που παραδοσιακά έλκεται από οτιδήποτε υποβαθμίζει ποσοστιαία την Αριστερά.

left

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου