Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Νίκος Φίλης -ευτυχώς- δεν έχει κανένα κόμπλεξ

του Δημήτρη Κανελλόπουλου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήθελε να πουλήσει πνεύμα στη Βουλή για τους... αιώνιους φοιτητές, στη συζήτηση για την Παιδεία. Και βρήκε τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίληγια να «χτυπήσει». Νόμιζε... 
«Επαναφέρετε τους αιώνιους φοιτητές. Γιατί το κάνετε; Νομίζω ότι έχω μια εξήγηση: ο κ. Φίλης, ως αιώνιος φοιτητής, αποφάσισε να πάρει το πτυχίο του! Δεν έχω άλλη εξήγηση» είπε νομίζοντας πως έλεγε κάτι ευφυές. 
Ο Νίκος Φίλης στη δευτορολογία του ήταν αποστομωτικός για έναν και μόνο λόγο: ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής«Αξιοποιώντας το γεγονός ότι με επιλογή μου δεν πήρα πτυχίο, θέλει να με στραπατσάρει. Δεν είμαι αιώνιος φοιτητής. Δεν κρύβω τίποτα από τη ζωή. Κρινόμαστε από το έργο μας και το ήθος μας. Δεν είμαι πριγκιπόπουλο. Δεν έχω κανένα κόμπλεξ».  Δείτε όλη τη δευτερολογία του Νίκου Φίλη, αξίζει. Για τον κ. Μητσοτάκη μιλάει στο 8ο λεπτό περίπου. 
Δεν ξέρω αν ο Κυριάκος Μητσοτάκης την ώρα αυτή έσκυψε το κεφάλι από ντροπή. Δεν το θεωρώ και τόσο πιθανό για να είμαι ειλικρινής.
Ο Νίκος Φίλης είναι από τους στοχοποιημένους πολιτικούς. Τον έχουν καιρό στο στόχαστρο. Και τι κατάφεραν: Τον έκαναν εξαιρετικά συμπαθή
efsyn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου