Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

ΓΟΒΕΣ ΣΤΙΛΕΤΟ ΚΑΙ ΕΥΡΩ ΦΙΛΕΤΟ


IMG_8794-1--

# Μένουμε Ευρώπη δήλωσαν πάλι εχθές στο Σύνταγμα οι θαμώνες των μεταμεσονύχτιων Clubs του Κολωνακίου. Τα ζόμπι της «ανάπτυξης» που θησαύρισαν με τα λεφτά των δομημένων ομόλογων στο χρηματιστήριο. Γκλαμουράτοι και celebrities, συντηρητικά απολιθώματα και νεόκοποι απόγονοι δοσιλόγων. «Η ρήξη και η έξοδος από την ΕΕ/Ευρώ σήμερα θα είναι εγκληματική» δήλωσε και ο Μιχαλιάκος της ΧΑ. Μια άθλια πανστρατιά βρικολάκων που τάραξε νυχτιάτικα τον ανήσυχο ύπνο του μεγάλου αξιοπρεπή γέροντα Δημήτρη Χριστούλα, εκεί που έφυγε κάνοντας «θόρυβο» για να μας ξυπνήσει.
«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι΄αυτήν.
Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου.
Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου).»
IMG_8730
Akis Xenakis
Οι φωτό επο εδώ: (μαζί με πολλές άλλες …): http://info-war.gr

http://www.inred.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου