Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Στο «μικροσκόπιο» η δράση των εισπρακτικών εταιρειών


Ενοχλητικές τηλεφωνικές κλήσεις

Μείζον νομικό θέμα εγείρουν οι σοβαρότατες καταγγελίες της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στη Βουλή για τις εισπρακτικές εταιρείες, 
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, εταιρείες του συγκεκριμένου αυτού κλάδου φέρονται να καταγράφουν τις συνομιλίες με τους οφειλέτες και στη συνέχεια να συντάσσουν «πρακτικά» τα οποία εμφανίζουν ως απόδειξη νέας συμφωνίας για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμης οφειλής.
Έτσι εκβιάζουν
Σύμφωνα με την καταγγελία, οι εταιρίες αυτές παραπλανούν και ουσιαστικά εκβιάζουν τους οφειλέτες με τους εξής τρόπους:
1. Οι υπάλληλοι εμφανίζονται κατά την επικοινωνία ως υπάλληλοι της τράπεζας, δικηγόροι ή δικαστικοί επιμελητές, ενώ δεν είναι.
2. Οι υπάλληλοι ασκούν ψυχολογική βία κάνοντας λόγο για κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων, ακόμη και απειλώντας τον οφειλέτη ή τους οικείους του.
3. Έχουν προσβλητική συμπεριφορά με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
4. Προχωρούν στην όχληση του οφειλέτη περισσότερες φορές από το νομικά προβλεπόμενο (μία φορά ανά δύο ημέρες), ακόμη και εκτός ωραρίου, μέχρι και Σαββατοκύριακα.
5. Επικοινωνούν με τον οφειλέτη ακόμη και στα τηλέφωνα της εργασίας του, πράγμα το οποίο επιτρέπεται μόνο εφόσον ο ίδιος έχει δηλώσει τον συγκεκριμένο αριθμό ως μοναδικό αριθμό επικοινωνίας.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προχώρησε πρόσφατα στην επιβολή προστίμων για καταχρηστικές πρακτικές, σε βάρος έξι εισπρακτικών εταιρειών.

ΠΗΓΗ: koutipandoras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου