Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

Παύλος ή φαύλος;

 

του Χρήστου Ξανθάκη

Είμαι Έλληνας πολίτης και πληρώνω τους φόρους μου. Και τις δόσεις του ΕΝΦΙΑ πλήρωσα, χτες πρωί πρωί δεκατόσες μέρες πριν κλείσει ο μήνας.
Και το Κτηματολόγιο έχω πληρώσει, Πειραιά έτρεχα για ένα οικοπεδάκι που μου έχει αφήσει ο πατέρας μου στα Βίλια.
Κι επειδή πληρώνω τα πάντα όλα.. και δεν χρωστάω στο Δημόσιο ούτε δεκάρα, ούτε λεπτό του ευρώ, ούτε σέντσι που θα λέγανε οι γηραιότεροι, έχω μια απαίτηση από την ελληνική πολιτεία:
Άπαξ και αρρωστήσει από κορωνοϊό κάποιος κάτοικος Κοζάνης, απ’ αυτούς που πλημμύρισαν τις εκκλησίες προχθές Κυριακή, αντί να κάτσουν στα σπιτάκια τους και να σεβαστούν το τοπικό λοκντάουν, αν αρρωστήσει λέω κάποιο απ’ αυτά τα γίδια και πάει εντατική, το δικό μου το μερίδιο, η δική μου η συνεισφορά στη θεραπεία του να αφαιρεθεί από τις υποχρεώσεις μου στα ταμεία του Δημοσίου.
Να μην πληρώσω ρε φίλε, πώς να στο πω, άμα θες ν’ ακούσεις απλά ελληνικά!
Τίποτα να μη δώσω, ούτε δεκάρα, ούτε λεπτό κλπ. κλπ., να μην αδειάσει η τσέπη μου για κάποιον αχαΐρευτο που περιφρόνησε κάθε εντολή του κράτους και την έγραψε στα παλιότερα των υποδημάτων του (μη σου πω εκεί που δεν πιάνει μελάνι…) και πήγε και τίγκαρε τους ναούς και κοινώνησε μια χαρίτσα.
Ούτε εγώ να πληρώσω, ούτε κανένας άλλος.
Θες Θεία Κοινωνία, αγαπητέ εν Χριστώ αδερφέ; Τράβα στην εκκλησία και όρμα στο κουταλάκι, αλλά θα την πληρώσεις μόνος σου τη ΜΕΘ. Από το δικό σου το πορτοφόλι, στο ταμείο του νοσοκομείου ράιτ θρου!
Και να σου πω και κάτι ακόμη; Άμα είσαι φτωχός, να μην πληρώσω ούτε εγώ να μην πληρώσεις ούτε εσύ. Η ιερά Μητρόπολις να πληρώσει. Άλλωστε δεν πήγαν μόνοι τους, κουτουρού, οι πιστοί να εκκλησιαστούν και να κοινωνήσουν. Κάποιος τους κάλεσε. Και αυτός ο κάποιος ήταν ο Μητροπολίτης Κοζάνης Παύλος. Με δικά του λόγια:
«Να ‘ρθείτε τώρα, να φέρετε τα παιδάκια σας κι εσείς κάποιοι, να κοινωνήσουν και να κοινωνήσετε. Από την ίδια λαβίδα. Γιατί το πιστεύετε ότι εκεί είναι το σώμα και το αίμα του Κυρίου!.. Ποιοι αμφισβητούν το σώμα και αίμα του Κυρίου, το βλασφημούν! Όποιοι και όποιες αμφιβάλλουν ότι είναι σώμα και αίμα Χριστού, να μην έρχονται, να μην πλησιάζουν».
Αυτά είπε ο Μητροπολίτης και αναρωτιέμαι αν έχει κάτι να δηλώσει εκείνος ο πρωτοξάδελφος του Ράμπο, ο Νίκος Χαρδαλιάς με τ’ όνομα. Αν έχει κάποια σύσταση να κάνει, κάποια συμβουλή να δώσει, ολίγη μαγκιά να πουλήσει τέλος πάντων. Ή μήπως θα κάνει κο-κο-κο και θα κάτσει με τα χεράκια σταυρωμένα, μήπως και ρίξει φωτιά να τον κάψει η Παναγίτσα;
Αλλά αν δεν περιμένω πολλά απ’ τον Νικ χαρντ, περιμένω τα μέγιστα από τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη! Εκείνος δεν ήταν που είχε απειλήσει με εισαγγελέα τους αντιεμβολιαστές, δηλώνοντας:
«Θα πάρουμε όλα τα νόμιμα μέτρα ώστε να μην απειληθεί η δημόσια υγεία από παραπληροφόρηση ή θεωρίες συνωμοσίας που έχουν αρχίσει και κυκλοφορούν στο διαδίκτυο».
Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν. Ας στείλει στα δικαστήρια τον μητροπολίτη Παύλο που ζήτησε απ’ τον κόσμο να κοινωνήσει με την ίδια λαβίδα. Γιατί αν δεν το κάνει, δεν θα ζητήσω να εξαιρεθούν απ’ τους φόρους μου μόνο οι ΜΕΘ των αφελών, αλλά και ο δικός του ο μισθός. Και δεν θα είμαι ο μοναδικός…

 newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου