Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Την Κική ή την Κοκό;



Ήμασταν έξω από το καπνοπωλείο της γειτονιάς με την κυρία Ζωζώ και κοιτάζαμε τις φωτογραφίες των υποψηφίων και δυνάμει υποψηφίων για την προεδρία της Δημοκρατικής Συμπαράταξης. «Θα πάτε να ψηφίσετε, κυρία Ζωζώ μου, και προς ποιαν υποψηφιότητα κλίνετε;» της λέω.
Της Τζίνας Πολίτη
«Τι να σας πω, κυρία Ριρή μου», μου λέει, «ασφαλώς την κυρία Φώφη μας θα ψηφίσω, αλλά φοβούμαι πως οι πολλές υποψηφιότητες θα μπερδέψουν τους ψηφοφόρους μας» μου λέει. «Ρόδα είναι και γυρίζει, κυρία Ζωζώ μου» της λέω. «Ναι, αλλά, αν θυμάστε, η χριστουγεννιάτικη ρόδα του κ. Καμίνη δεν γύρισε ποτέ!» μου λέει. 
«Είναι και το πρόβλημα των Μεταρρυθμιστών που ετοιμάζουν άλλο κόμμα, είναι και ο κ. Θεοδωράκης, τον οποίο, παρεμπιπτόντως, εκτιμά ιδιαιτέρως ο κύριος Κυριάκος μας, που κρατά κλειστά τα χαρτιά του, αλλά μάλλον ρέπει προς την πλευρά της κομψοτάτης κυρίας Διαμαντοπούλου» της λέω. 
«Μα είναι δυνατόν να ζητούν τη αυτοδιάλυση του ΠΑΣΟΚ μας!» μου λέει. «Σας καταλαβαίνω», της λέω, «είναι όμως και μερικοί κακεντρεχείς που λεν ότι αυτό δεν είναι κόμμα, είναι κουρελού» της λέω.
«Κουρελού, ξε-κουρελού, γνώσιν έχουν οι φύλακες!» μου λέει. “Μήπως στις αρχές του το ΠΑΣΟΚ μας έτσι δεν ήταν; Μαοϊστές, τροτσκιστές, λενινιστές, σταλινιστές, όλους τους διέγραψε ο Ανδρέας μας, ακόμα και τη Μελίνα μας, ώσπου συνετίστηκε και την πήρε πίσω! Μη φοβάστε, κυρία Ριρή μου, η Φώφη μας είναι μαθημένη σ’ αυτά!» μου λέει. «Δεν αμφιβάλλω», της λέω, «αλλά να που βγήκε από τη φάτνη του και το ‘θείον βρέφος’, ο κύριος Λαλιώτης σας, και είπε -άκουσον, άκουσον!- πως μόνο με τον ΣΥΡΖΑ πρέπει να κάνει κολεγιά το κόμμα σας μετά τις εκλογές για να μην τρίζουν, λέει, τα κόκκαλα του Ανδρέα σας! Αν είναι δυνατόν!» της λέω. 
«Αν είναι δυνατόν, λέω κι εγώ, μου λέει, «θυμάστε όμως πως τον έδιωξε κακήν κακώς ο κύριος Σημίτης μας όταν βάδισε επικεφαλής του ΠΑΣΟΚ στην πορεία κατά του πολέμου στο Ιράκ, και έβαλε στη θέση του τον αξιότιμο κύριο Χρυσοχοΐδη μας; Επιτρέπεται, όταν από βήματος της Βουλής ευχαριστεί ο πρωθυπουργός μας του Αμερικάνους ο γραμματέας του κόμματος να ηγείται πορείας που ξεφωνίζει: Φονιάδες των λαών, Αμερικάνοι; Αυτά είναι ανήκουστα πράγματα, να κάτσει στ’ αυγά του» μου λέει.
«Το θέμα, κυρία Ζωζώ μου, είναι να ενωθούμε τώρα όλοι εμείς ώστε να φύγει από τη μέση αυτός ο τυχάρπαστος, ο κρυπτοκομμουνιστής, ο Τσίπρας! Ωραία του τα είπε από την τηλεόραση η κυρία Φώφη σας, με εκείνη την καταπληκτική, τριανταφυλλί ζακέτα που φορούσε και το τριανταφυλλί κραγιόν» της λέω. 
«Ναι, κυρία Ριρή μου, μόνο έτσι θα ξαναζήσει ο λαός μας τη χαμένη εκείνη χρυσή εποχή με τις παχιές αγελάδες» μου λέει. «Και μη διστάσετε, κυρία Ζωζώ μου, όταν με το καλό έρθουμε μαζί στα πράγματα και προκηρύξει ο αξιότιμος κύριος Κυριάκος μας δημοψήφισμα, να ψηφίσετε Κοκό» της λέω. «Τι εννοείται; Ποια Κοκό;» μου λέει σαστισμένη. «Ενθυμούμαι», της λέω, «όταν ήμουν παιδίσκη, τον αείμνηστο πατέρα μου να κραδαίνει τη γαλανόλευκη και να φωνάζει: Ελιά, ελιά, και Κώτσο Βασιλιά!» της λέω.
Εκείνη τη στιγμή, η κυρία Ζωζώ έκανε απότομα στροφή και χωρίς να πει λέξη με άφησε μόνη μου στα κρύα του λουτρού! Μωρέ, καλά το έλεγα εγώ τόσα χρόνια πως οι Πασόκοι, αν εξαιρέσω τον κ. Βενιζέλο, είναι λαϊκούρες του κερατά χωρίς ιδέα τού τι θα πει καλοί τρόποι, και να που είχα δίκιο! Ας την ξαναδώ μπροστά μου, κι έχω εγώ ράμματα για τη γούνα της! Που μας βγαίνει, τάχα μου, τώρα απ’ τα κεντροαριστερά! Κούνια που την κούναγε!
 avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου