Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

«Πάρτε, πάρτε!»... Η κυβέρνηση βιάζεται να πουλήσει Ερημίτη και αεροδρόμιο

Στις πρώτες δέκα αποκρατικοποιήσεις που θα πρέπει να ξεκινήσει το ΤΑΙΠΕΔ εντός του πρώτου τριμήνου του 2013, συμπεριλαμβάνεται η έκταση του Ερημίτη στην Κασσιώπη της Κέρκυρας.
Παράλληλα, εντός των επόμενων μηνών θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία αποκρατικοποίησης του αεροδρομίου της Κέρκυρας, όπως και των υπολοίπων προς πώληση περιφερειακών αεροδρομίων...
Ξεπούλημα
Όπως προβλέπει το Μνημόνιο, η κυβέρνηση θα πρέπει να κάνει ουσιαστικά... τουλάχιστον μία αποκρατικοποίηση κάθε εβδομάδα ενώ μέσα στα προς αξιοποίηση περιουσιακά στοιχεία του ελληνικού κράτους περιλαμβάνονται και 40 ακίνητα τα οποία, σύμφωνα με τις εντολές, δεν θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ως μία ενιαία αποκρατικοποίηση.
Μαζί με τον Ερημίτη, οι αποκρατικοποιήσεις που θα πρέπει να προχωρήσουν στο επόμενο τρίμηνο είναι εκείνες του ΟΠΑΠ, των ΔΕΠΑ/ΔΕΣΦΑ, των Κρατικών Λαχείων, του Ελληνικού (Αττική), της Αφάντου (Ρόδος) και του IBC (Αττική).
Το πρόγραμμα έχει συμφωνηθεί μεταξύ τρόικας και κυβέρνησης, στόχο έχει να καλύψει μέρος του χαμένου εδάφους που υπήρξε το 2012 αφού οι εντολές των δανειστών είναι, μέσα στο 2013 να έρθουν έσοδα προς κάλυψη του δημοσίου χρέους ύψους 2,5 δισ. ευρώ, τα περισσότερα από κάθε άλλη χρονιά μέσα στην περίοδο 2013-2016 που προβλέπει το επικαιροποιημένο πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας.
Για το αεροδρόμιο
Τους πρώτους μήνες του 2013, βάσει του Μνημονίου θα πρέπει να προχωρήσει και η σύναψη συμβάσεων παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, μικρών λιμένων και μαρινών και των περιφερειακών αεροδρομίων.
Μέσα στα περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να δώσει σε ιδιώτες με άγνωστες συνέπειες στο τουριστικό προϊόν της χώρας, είναι και το αεροδρόμιο της Κέρκυρας. Οι μέχρι τώρα αντιδράσεις είναι μάλλον χλιαρές, αν και οι περισσότεροι παράγοντες του τουρισμού, παράλληλα με τη σημείωση ότι με την ιδιωτικοποίηση ενδέχεται να εκσυγχρονιστεί η λειτουργία του, εκφράζουν έντονους φόβους μήπως το κόστος το πληρώσει η Κέρκυρα με αύξηση τελών, μεροληπτικές πολιτικές υπέρ συγκεκριμένων εταιριών, πολιτικές απομάκρυνσης low cost εταιριών ή και μετατροπή μεγάλου μέρους των επίγειων εγκαταστάσεων σε εμπορικούς χώρους υπέρ μεγάλων και πολυεθνικών εταιριών...

πηγη CORFUPRESS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου