του Άγγελου Τσέκερη
Tέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Κεντρική σας Επιτροπή γι' αυτόν τον γόνιμο και παραγωγικό διάλογο.
Θα προσφύγουν, λέει, οι μουσουλμάνοι που θέλουν να απαγορεύσουν τις φάτνες.
Ήδη προετοιμάζονται σε υπόγεια, όπου προσεύχονται πενήντα φορές την ημέρα, ζωσμένοι με μηνυτήριες αναφορές, παράβολα και αριθμούς πρωτοκόλλου.
Όλα στα αραβικά βέβαια.
Οι μουσουλμάνοι βεβαίως τον Ιησού τον θεωρούν προφήτη τους, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα εν προκειμένω.
Θα τα συζητήσουμε όταν θα τα βάλουν οι συριζομαδούροι στα νηπιαγωγεία.
Για να μην υπενθυμίσουμε ότι ο Ιησούς έκανε εκείνη την αχρείαστη εισβολή τον ναό, που κόστισε στη χώρα 200 δισ.
Θα το συζητήσουμε τη Μεγάλη Δευτέρα, τώρα συζητάμε για ταράνδους και γκυ.
Ωραία. Λες και δεν μας έφταναν οι οικολόγοι που θέλουν να απαγορεύσουν τα έλατα και τα λαμπάκια.
Και ακόμα δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη οι βήγκαν.
Δεν είναι αναγκαστικό πάντως να οδηγηθούμε στα άκρα. Είχε και στη Σοβιετική Ένωση Χριστούγεννα.
Απλώς αντί για αγγελάκι θα βάζουμε στην κορφή του δέντρου τον Κοσίγκιν.
Δεν είναι τίποτα, συνηθίζεται. Σε δύο μέρες ούτε που το προσέχεις.
Υπερβάλλει πάντως ο Βορίδης με τις φάτνες. Στη Φινλανδία, που έχει θρησκευτική ουδετερότητα, υπάρχει ολόκληρο χωριό του Άγιου Βασίλη.
Μερικά ακόμα υπάρχουν στην Τουρκία.
Ο Βορίδης δεν το έχει πιάσει σφαιρικά το θέμα. Πολύ χειρότερο θα είναι να απαγορευτεί ο δημόσιος εορτασμός του Πάσχα.
Εν πρώτοις θα απαγορευτεί το μποτιλιάρισμα στα διόδια. Αυτό και αν είναι στοιχείο της πολιτισμικής μας ταυτότητας.
Επίσης δεν θα επιτρέπεται να προκαλείς τσίκνα, σουβλίζοντας αρνί με Ζαγοραίο στη διαπασών. Για λόγους θρησκευτικής ουδετερότητας, μόνο στον φούρνο με πατάτες.
Βασικά υλοποιούμε ένα σχέδιο που προωθούσαν οι μασόνοι με τον Καποδίστρια. Απλώς εκείνοι το ξεκίνησαν από τις πατάτες.
Παλιό είναι το σχέδιο της συμφωνίας με την Εκκλησία. Το είχε φτιάξει στον Γράμμο ο Ζαχαριάδης με έναν κομμουνιστή Μητροπολίτη, τον Ασυρμάτου Υπόγειο.
Το κρύψαμε σε μια σπηλιά μέχρι να πάρουμε την εξουσία και να σπρώξουμε συντρόφους στην πλειοψηφία της Ιεράς Συνόδου.
Το κείμενο της συμφωνίας το ανέσυραν ο Σπίρτζης με τον Σταθάκη, όταν επισκέφτηκαν την Κοζάνη για το Περιφερειακό Αναπτυξιακό Συνέδριο Δυτικής Μακεδονίας.
Ο Σπίρτζης ήθελε ούτως ή άλλως να το πάρουμε από κει γιατί θέλει να φτιάξει έναν ανισόπεδο κόμβο που περίσσεψε από την Εγνατία.
Οπότε είπαμε να το προωθήσουμε κιόλας, γιατί ήταν γραμμένο με πένα και μελάνι και είχε αρχίσει να ξεβάφει.
Αυτή είναι η ιστορία της συνωμοσίας. Τα υπόλοιπα θα τα διαβάσετε στον «Φιλελεύθερο».
Αυτό πάντως που πρέπει να ανησυχεί περισσότερο τους ιερείς με το ζήτημα της μισθοδοσίας, είναι ότι δείχνουν υπερβολικά κουλ οι μητροπολίτες στο να την αναλάβουν.
Από την άλλη, για τη Νέα Δημοκρατία η διατήρηση 10.000 ιερέων στο ενιαίο μισθολόγιο, είναι απολύτως συμβατή με την αντίληψή της για μικρό, ευέλικτο και παραγωγικό Δημόσιο.
Τη συνταγματική του πρόταση κατέθεσε ο Κ. Μητσοτάκης. Προβλέπει την κατοχύρωση της ανταγωνιστικότητας, της προσπάθειας και της επιβράβευσης.
Αυτά τα κατοχύρωναν και οι μονομαχίες στο Κολοσσαίο βέβαια, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
Δεν είναι να βρεθούν κούτες με στοιχεία που έλειπαν από την έρευνα, σε γραφεία χτισμένα με γυψοσανίδες και από πάνω αφίσες του ΕΟΤ για ξεκάρφωμα, αμέσως να πάει ο νους σας στο πονηρό.
Κατ' αρχάς, γιατί το αποκλείετε να πήγαν και να χώθηκαν εκεί μόνα τους;
Ευτυχώς τουλάχιστον, δεν χάθηκαν. Να ησυχάσουν και οι υπάλληλοι που κατέθεσαν ότι δεν τα έβρισκαν.
Μήπως με τη θρησκευτική ουδετερότητα απειλείται και ο βλάχικος γάμος στη Θήβα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου