Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Αντιφασιστική συγκέντρωση σήμερα στην Κέρκυρα, ενάντια στα εγκαίνια των γραφείων της Χρυσής Αυγής


antifasisti

Η Αντιφασιστική Πρωτοβουλία Κέρκυρας, με αφορμή τα εγκαίνια των γραφείων της Χρυσής Αυγής που θα γίνουν με την παρουσία του Η. Κασιδιάρη, καλεί τους πολίτες της Κέρκυρας σήμερα Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου, σε Αντιφασιστική συγκέντρωση.

Σύμφωνα με το κάλεσμα, η προσυγκέντρωση θα γίνει στις 6 το απόγευμα στο Παλαιό Ψυχιατρείο (νυν Τμήμα Τεχνών, Ήχου και Εικόνας).

Κι όπως αναφέρουν οι διοργανωτές “οι νεοναζί ετοιμάζουν τη φιέστα τους στα εγκαίνια των γραφείων τους. Οι Κερκυραίοι οφείλουν να τους σταματήσουν. Ο φασισμός δεν έχει καμία δουλειά στο νησί μας. Ούτε στην Κέρκυρα, ούτε πουθενά.”

Αντίστοιχη ανακοίνωση-κάλεσμα για τη συγκέντρωση εξέδωσε και η Ν.Ε. Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ
"Ως ΣΥΡΙΖΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ καταγγέλλουμε ως ανεπιθύμητη την οργάνωση της Χ.Α. καθώς και τα γραφεία που σκοπεύει να εγκαινιάσει (Παρασκευή 27/12, ώρα 19.00) στο κέντρο της Κέρκυρας. Παράλληλα εφιστούμε την προσοχή στα αρμόδια όργανα του κράτους αλλά και στο λαό της Κέρκυρας, ώστε να αποτραπούν φασιστικές δράσεις και εκδηλώσεις στον τόπο μας.
Θεωρούμε πρόκληση για το δημοκρατικό αίσθημα των Κερκυραίων πολιτών να δημιουργούνται εστίες εκκόλαψης του φασισμού στην πόλη μας και μάλιστα να εγκαινιάζονται από τους εκπρόσωπους της Ναζιστικής, φασιστικής και εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή.
Είμαστε βέβαιοι ότι ο Κερκυραϊκός λαός δε θα αφήσει περιθώρια δράσης και έκφρασης φασιστικών εκδηλώσεων και φαινομένων στο νησί μας, και ότι τα γραφεία αυτά δε θα λειτουργήσουν ποτέ.

Καλούμε τον Κερκυραϊκό λαό να συμμετάσχει στην αντιφασιστική συγκέντρωση που συγκαλείται την Παρασκευή 27/12, ώρα 19.00 στο Σαρόκο – προσυγκέντρωση (Αντιφασιστική Πρωτοβουλία) στις 18.00 στο παλιό Ψυχιατρείο".

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Ο μ.. βρομάει απ' το κεφάλι


 

Από τον Λιάπη και τον Κάντα μέχρι τον Τομπούλογλου, τα απανωτά επεισόδια αλαζονείας και διαφθοράς δεν υπογραμμίζουν απλώς πόσο βαθιά σαπισμένο είναι το πολιτικό σύστημα της χώρας. Ιδίως η περίπτωση του διοικητή του νοσοκομείου «Αγλαΐα Κυριακού», αποκαλύπτει αυτό που προσπαθούν να κρύψουν τα ΜΜΕ και οι όψιμες πρωθυπουργικές εντολές για κάθαρση σε κάθε νέο σκάνδαλο που ξεσπάει: ότι το βασικό έργο της σημερινής κυβέρνησης είναι το πλιάτσικο. 
 Του Στέλιου Κούλογλου
Η περίπτωση Τομπούλογλου είναι χαρακτηριστική: κομματικοί ημέτεροι, τόσο ανίκανοι ώστε να μην μπορούν να εκλεγούν ούτε βουλευτές, διορίζονται σε θέσεις κλειδιά του δημοσίου. Στόχος της πολιτικής ηγεσίας που τους διορίζει είναι να βολέψει την κομματική πελατεία, αν κάνουν και κανένα δωράκι στον εαυτό τους μικρό το κακό. Αν πάρουν καμιά πιο μεγάλη μίζα ώστε να βελτιωθούν και τα οικονομικά του κόμματος, ακόμη καλύτερα. 
Τι να περιμένει κανείς από ανθρώπους άσχετους με το αντικείμενο, που συχνά δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους και διορίζονται με αποστολή να ικανοποιήσουν τους ψηφοφόρους και τις «ημέτερες» εταιρείες; Κάποια στιγμή, ακόμη και αν δεν έχουν εντολή να κλέψουν για το κόμμα, θα κλέψουν για πάρτη τους. Για να μην αναφερθεί κανείς στην περίπτωση Κάντα, που ομολόγησε ότι ήταν τόσες πολλές οι βαλίτσες και τα εκατομμύρια από τα δέκα εξοπλιστικά προγράμματα στις μίζες των οποίων συμμετείχε, ώστε έχει χάσει το λογαριασμό.
Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα να είχε γίνει παρόμοια ομολογία, τα εμπλεκόμενα κόμματα θα είχαν καταργηθεί αυτόματα και οι πολιτικοί ηγέτες της εποχής θα είχαν δώσει εξηγήσεις και θα είχαν απολογηθεί.. Εδώ έχουμε την συγκέντρωση της Κίνησης των 58 στην οποία προσέρχεται καταχειροκροτούμενος ο κ. Σημίτης, επί της πρωθυπουργίας του οποίου έγινε αυτό το όργιο. Και κανείς δεν τον ρωτάει μια δυο απλές ερωτήσεις: ήξερε για όλα αυτά; Και τα χρήματα τα οποία ο Θ. Τσουκάτος παραδέχθηκε ότι έλαβε από την Siemens για να τα δώσει στο κόμμα, πράγματι τα παρέδωσε στο ΠΑΣΟΚ; 
Μπανανία θυμίζουν και οι σουρεαλιστικές προσπάθειες του Αδώνιδος να συγκαλύψει τις πολιτικές του ευθύνες για το σκάνδαλο Τομπούλογλου. Ίδια συνταγή με την περίπτωση Λιάπη, ο υπουργός Υγείας συνεχάρη την αστυνομία για την σύλληψη του υφισταμένου του! Η ΕΛΑΣ είχε ειδοποιηθεί από την εταιρεία που ο διοικητής του «Αγλαΐα Κυριακού» εκβίαζε. Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσε να κάνει η αστυνομία; Να ειδοποιήσει τον Τομπούλογλου ότι τα χρήματα της δωροδοκίας ήταν σημαδεμένα; 
Το πάρτι διαφθοράς στα νοσοκομεία γίνεται την ίδια ώρα που ο κ. Γεωργιάδης διαλύει το σύστημα Υγείας και ο κ. Στουρνάρας παραμένει αμετακίνητος στο αίτημα ακόμη και βουλευτών της ΝΔ να μειωθεί ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης. Η αιθαλομίχλη θα προκαλέσει νέα σοβαρά προβλήματα υγείας προειδοποιούν οι γιατροί, αλλά δεν θα υπάρχει σύστημα για να φροντίσει τα θύματα.
Τι τον νοιάζει τον κ. Στουρνάρα; Έχουμε ήδη αναφερθεί στο ηθικό σκάνδαλο της οικογενειακής του επιχείρησης που αμέσως μετά την υπουργοποίηση του ανέλαβε την εκστρατεία κατά της πολυφαρμακίας έναντι 500 χιλιάδων ευρώ! Και κ. Σαμαράς, που ηγείται της κυβέρνησης, αρκείται να διαγράφει, κατόπιν εορτής και αστυνομικής σύλληψης τον Λιάπη και τον Τομπούλογλου. 
Όταν οι αγροίκοι «από κάτω» βλέπουν το πλιάτσικο «των πάνω», πως αλλιώς περιμένει ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση να συμπεριφερθούν; Όπως έλεγε και ο Τομπούλογλου στις μαγνητοφωνημένες συνομιλίες, μαλάκας είναι, ενώ τα παίρνουν όλοι οι άλλοι, αυτός να μην πάρει τίποτα; 
TVXS

Μήνυμα προς τους ιδιοκτήτες θερμαινόμενων πισινών !!!


Μήνυμα προς τους  ιδιοκτήτες θερμαινόμενων πισινών !!!

Συνέντευξη Τύπου για την αντιμετώπιση του φαινομένου της αιθαλομίχλης παραχώρησαν οι υπουργοί Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Υγείας, έπειτα από σχετική σύσκεψη που είχαν, ανήμερα τα Χριστούγεννα, στο υπουργείο Οικονομικών.
Ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, υπογράμμισε ότι η εξίσωση του ΕΦΚ στα καύσιμα είναι ένα απολύτως αποτελεσματικό μέτρο, το οποίο συνιστά «ασπίδα» στο λαθρεμπόριο πετρελαίου, και γι' αυτό δεν μπορεί να υπάρξει άρση του μέτρου αυτού.
Ταυτόχρονα, τόνισε ότι φέτος διπλασιάστηκε το ποσό του επιδόματος θέρμανσης και πως, προς το παρόν, έχει γίνει χρήση περίπου 60.000.000 ευρώ εκ του ποσού αυτού. Συνεπώς, όπως είπε, υπάρχουν ακόμα 200 εκατ. ευρώ διαθέσιμα, γι' αυτό και κάλεσε τους δικαιούχους να τα χρησιμοποιήσουν.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Οικονομικών, «αναγνωρίζουμε το πρόβλημα, αλλά η θεραπεία δεν είναι η μείωση της τιμής», διότι, όπως εξήγησε, «έτσι ανοίγουμε ένα παράθυρο στο λαθρεμπόριο καυσίμων και δίνουμε σε όλους ανεξαιρέτως το επίδομα θέρμανσης, ακόμη και, στην ακραία περίπτωση, για θέρμανση πισίνας. Εμείς θέλουμε να επιδοτήσουμε τους φτωχότερους».
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, η υστέρηση στα έσοδα από τη φορολογία (ΕΦΚ και ΦΠΑ) στα καύσιμα ανήλθε καθαρά σε 353 εκατ. ευρώ ή σε ποσοστό 5% σε σύγκριση με τον στόχο του προϋπολογισμού.
Η συγκεκριμένη υστέρηση αποδίδεται από το υπουργείο στην υψηλή αποθεματοποίηση (238 εκατ. λίτρα) λόγω της αύξησης του φόρου, στις ηπιότερες καιρικές συνθήκες και στην καταπολέμηση του λαθρεμπορίου.
Επίσης, βάσει των στοιχείων του υπουργείου, η μείωση στην κατανάλωση του πετρελαίου θέρμανσης κατά 68%-70% μεταξύ 2012 και 2013, οφείλεται:
- Κατά 11,5% στην αύξηση της τιμής με την εξίσωση των φόρων
- Κατά 3,4% στην ύφεση
- Κατά 23,9% στις ηπιότερες καιρικές συνθήκες
- Κατά 32% στην αποθεματοποίηση και στην καταπολέμηση του λαθρεμπορίου.
Παράλληλα, ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Στουρνάρας απέκλεισε τη λήψη οικονομικών αντικινήτρων στη χρήση ξυλείας για τα τζάκια.
Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε, εξάλλου, ότι η εξίσωση των φόρων σε πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης δεν ήταν απαίτηση της τρόικας, αλλά αίτημα πολλών κυβερνήσεων, το οποίο κανείς δεν τόλμησε να κάνει πράξη.
Ακόμη, είπε ότι παλαιότερη πρόταση της κυβέρνησης για μείωση του φόρου, είχε απορριφθεί από την τρόικα, η οποία, είχε, επίσης, απορρίψει τη διεύρυνση των κριτηρίων για το επίδομα θέρμανσης (για το τελευταίο, η κυβέρνηση νομοθέτησε μονομερώς).
Όσον αφορά στο κόστος για την παροχή δωρεάν ηλεκτρικού ρεύματος στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού κατά τις ημέρες της αιθαλομίχλης, αυτό, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών, θα καλυφθεί από το πρωτογενές πλεόνασμα του προϋπολογισμού.
Από την πλευρά του, ο κ. Μανιάτης ξεκαθάρισε ότι υπάρχει η δυνατότητα για την προληπτική ενεργοποίηση διατάξεων, που επιτρέπουν τη χορήγηση δωρεάν ρεύματος στους πολίτες που κάνουν χρήση του κοινωνικού τιμολογίου, όταν οι καιρικές συνθήκες ευνοούν την αιθαλομίχλη.
Η ευθύνη για την ειδοποίηση της ΔΕΗ, προκειμένου να μην χρεώνει τους καταναλωτές-χρήστες του κοινωνικού τιμολογίου, τις ημέρες που η συγκέντρωση των αιωρούμενων μικροσωματιδίων στην ατμόσφαιρα ξεπερνά τα επιτρεπτά όρια, ανήκει στους κατά τόπους περιφερειάρχες, όπως εξήγησε ο υπουργός Περιβάλλοντος.
Ο υπουργός κάλεσε τους πολίτες να στραφούν στην καθαρή ενέργεια και τόνισε ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για την αντιμετώπιση της αιθαλομίχλης. Ακόμη, τόνισε ότι 2.000.000 άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα μπορούν να επωφεληθούν της δωρεάν παροχής ρεύματος, τις ημέρες που είναι έντονο το φαινόμενο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Με τη σειρά του, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, αφού χαρακτήρισε απόλυτα επιτυχημένο το μέτρο της εξίσωσης φόρων στα καύσιμα, τόνισε πως, όσοι ζητούν τη μείωση του ΕΦΚ, ευνοούν τους λαθρεμπόρους πετρελαίου.
Σ.Σ: Πιο ανάλγητος πεθαίνεις
Πηγή: gr.news.yahoo.com

Βρε άντε από δω που θέλετε ρεύμα και πετρέλαιο, παλιοκομμουνιστές!



Μια χρονιά φεύγει, αφήνοντας πίσω της χτυπημένους από την κρίση τον πρώην υπουργό Μιχάλη Λιάπη και τη μάνα του Στουρνάρα...

Από την άλλη μια κοινωνία ανεύθυνη, διαβρωμένη και αλλοτριωμένη από κομμουνιστικές αντιλήψεις, την ώρα που συντελείται το θαύμα του success story, μεμψιμοιρεί και ζητάει ρεύμα και πετρέλαιο. Αντί οι πολίτες να απολαμβάνουν το αλλόκοσμο, διαστημικό θέαμα της αιθαλομίχλης, δυσανασχετούν... Αίσχος και ανευθυνότητα!
Τολμάτε και γκρινιάζετε, την ώρα που η κρίση ταλαιπωρεί μια μάνα Στουρνάρα!
Την ώρα που η κρίση χτύπησε αλύπητα (στο κεφάλι) τον Λιάπη, τον αγαπημένο ανιψιό του Κωνσταντίνου Καραμανλή, τον άνθρωπο που έμελλε να μείνει στην ιστορία για δυο ψωροπινακίδες πλαστές. Ποιος; Αυτός που στις 24 Ιουλίου του 1974, όταν ο Καραμανλής επέστρεφε από το Παρίσι, κατεβαίνοντας από το αεροπλάνο ξεπρόβαλλε πίσω του σαν ήλιος του μέλλοντος, σε αυτή την ιστορικά κορυφαία στιγμή!
Όταν ο Λιάπης κατέβαινε από το αεροπλάνο μαζί με τον Καραμανλή
Ο Λιάπης προσγειώθηκε λίγο μετά τις 11 το πρωί της Πέμπτης στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος με πτήση της Qatar Airlines, έπειτα από 9ήμερες διακοπές στην εξωτική Μαλαισία, και ούτε ένα φλας δεν άστραψε να μείνει και αυτή η φωτογραφία στην ιστορία. Αχαριστία!
Τι να έλεγε ο Χίτλερ άραγε για όλα αυτά;
παπαλάμπραινα
LEFT

Αντίστροφη μέτρηση για την κυβέρνηση



Από δύο διαφορετικές πλευρές επιβεβαιώνεται η αίσθηση ότι έχει αρχίσει το τέλος της κυβέρνησης Σαμαρά και ότι το «εάν» μιας αριστερής κυβέρνησης μετατρέπεται σε «πότε».
Αυτό που αρχικά ήταν η αίσθηση μια περιρρέουσας κοινωνικής ατμόσφαιρας, άρχισε να παίρνει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Από τη μια μεριά, η εικόνα της κυβέρνησης στη Βουλή κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας για το φόρο ακινήτων και τους πλειστηριασμούς· από την άλλη, τα αποτελέσματα όλων των τελευταίων δημοσκοπήσεων. Από δύο διαφορετικές πλευρές επιβεβαιώνεται η αίσθηση ότι έχει αρχίσει το τέλος της κυβέρνησης Σαμαρά και ότι το «εάν» μιας αριστερής κυβέρνησης μετατρέπεται σε «πότε».
Αν και οι περισσότεροι επικεντρώθηκαν στην αρνητική ψήφο του Βύρωνα Πολύδωρα και τη διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, είχε ίσως περισσότερο ενδιαφέρον η στάση των νομιμόφρονων βουλευτών της κυβερνητικής παράταξης. Όχι ότι δεν έχει σημασία η απώλεια ενός ακόμα στηρίγματος για την κυβέρνηση, της οποίας η κοινοβουλευτική υποστήριξη περιορίζεται πλέον στους 152. Αλλά είναι ακόμα πιο σημαντικό το ότι σχεδόν το σύνολο των βουλευτών της συμπολίτευσης ένιωσαν την ανάγκη να εκφράσουν (μικρές ή μεγάλες) διαφωνίες με την ακολουθούμενη πολιτική, καθώς και να εκτοξεύσουν πυρά εναντίον του Γιάννη Στουρνάρα.
Η γενικευμένη δυσαρέσκεια των βουλευτών δείχνει με ενάργεια ότι δεν έχουμε να κάνουμε με «αντάρτικο Πολύδωρα» (όπως θα λεγόταν κατά το πρότυπο του παρελθόντος), αλλά με άλλης ποιότητας φαινόμενο. Πρόκειται για την έκφραση στο κοινοβουλευτικό πεδίο της αγανάκτησης των ψηφοφόρων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που όχι μόνο δεν βλέπουν καμία «ελάφρυνση» του Μνημονίου, αλλά αντιλαμβάνονται ότι ακόμα και τα σπίτια τους απειλούνται πλέον, χωρίς μάλιστα να είναι ορατή η οποιαδήποτε προοπτική ανάκαμψης. Αν στις δύο προηγούμενες φάσεις του Μνημονίου (επί κυβερνήσεων Παπανδρέου και Παπαδήμου), θρυμματίστηκαν οι σχέσεις εκπροσώπησης του πάλαι ποτέ δικομματισμού με την πλειονότητα των αδύναμων οικονομικά στρωμάτων, τώρα φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο με τους πιο καλά «βολεμένους». Η κυβέρνησης κινδυνεύει να χάσει τη «δεδηλωμένη» γιατί περιθωριοποιείται ραγδαία μέσα στην κοινωνία, χάνοντας τη στήριξη παραδοσιακών κοινωνικών συμμάχων της.
Την τάση απίσχνανσης της κυβέρνησης πιστοποιούν επίσης όλες οι δημοσκοπήσεις. Για τις δημοσκοπήσεις ισχύουν βέβαια οι γνωστές αιτιάσεις, που αφορούν τόσο τη διαπλοκή εταιριών με κέντρα εξουσίας, όσο και το ότι πολύ μεγάλο μέρος των ερωτώμενων δεν απαντάει. Ωστόσο, όταν όλες οι εταιρίες (οι οποίες δεν μπορούν να κατηγορηθούν ως φίλα προσκείμενες στην Αριστερά…) δίνουν την πρωτοκαθεδρία στον ΣΥΡΙΖΑ, τότε μπορούμε να μιλάμε για αποτύπωση μιας πραγματικής κοινωνικής τάσης. Αξιοσημείωτη επίσης και η παράσταση νίκης που αποτελεί αντανάκλαση ενός ορισμένου πολιτικού κλίματος.
Δεδομένου ότι κυβέρνηση και τρόικα θα επιμείνουν στην ίδια καταστροφική πολιτική, η πολτική κατάρρευση της κυβέρνησης Σαμαρά μοιάζει αναπότρεπτη. Ωστόσο, το μνημονιακό μπλοκ δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια περιμένοντας το μοιραίο. Το χτεσινό δημοσίευμα του Βήματος, περί δήθεν συνδιαλλαγής του ΣΥΡΙΖΑ με τον ευρωπαϊκό μερκελισμό, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι διά της συκοφαντίας και της σπερμολογίας θα επιχειρηθεί να εμφανιστεί αναξιόπιστη η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, με απώτερο στόχο τον κλυδωνισμό της συνοχής του κόμματος. Το έχουμε ξαναπεί: το οργανωμένο ψέμα αποτελεί την έσχατη λύση ενός καταρρέοντος καθεστώτος.
Αλλά επειδή το ψέμα δεν θα πιάσει (μιας και στην Αριστερά δεν υπάρχουν χάπατοι), δεν θα πρέπει να θεωρείται απίθανο να αναζητηθεί μετά τις ευρωεκλογές διέξοδος σε κυβερνητική «λύση» χωρίς Σαμαρά. Μια «λύση» όμως χωρίς την παραμικρή κοινωνική νομιμοποίηση.

http://left.gr

Ο Τομπούλογλου ως γαλοπούλα στο πολιτικό τραπέζι



"Μια ματιά στα tweet του υπουργού Υγείας Αδωνι Γεωργιάδη αρκεί για να καταλάβει κανείς την αξία που αποδίδει η Νέα Δημοκρατία στην επιχείρηση "καθαρά χέρια" που παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα. Ο εκ μεταγραφείς από τον ΛΑΟΣ βουλευτής Β Αθήνας, με αφορμή τη σύλληψη του Χ. Τομπούλογλου, μεταδίδει με πάθος το μήνυμα ότι το κόμμα του "πιάνει και τους δικούς τους" και ζητά από το κοινό να πει, επιτέλους, συγχαρητήρια στην κυβέρνηση. Είχε προηγηθεί η διαγραφή από τη ΝΔ του Μιχάλη Λιάπη, ανιψιού του ιδρυτή, για το ανασφάλιστο τζιπ με τις πλαστές πινακίδες. Αυτό που μας λένε είναι ότι ο πρωθυπουργός δεν καταλαβαίνει τίποτα όταν πρόκειται για θέματα ηθικής τάξης και ότι η εντολή που έχει δώσει είναι "όλα στο φως" και "μηδενική ανοχή στη διαφθορά". 

Της Αγγελικής Σπανού. 
Είναι αλήθεια ότι και στις δύο περιπτώσεις οι αρχές έκαναν με άψογο τρόπο τη δουλειά τους και έχοντας πάρει εντολή από την πολιτική ηγεσία να προχωρήσουν. Η Νέα Δημοκρατία μόνο να κερδίσει έχει από αυτή τη στάση, σε ό,τι αφορά μάλιστα και τον εξάδελφο του Κ. Καραμανλή, ο δικαιολογημένος διασυρμός του πρώην υπουργού έχει πολλαπλή σημασία γιατί, όσο να ναι, φέρνει ένα κάποιο μούδιασμα στους καραμανλικούς που το τελευταίο διάστημα έδειχναν μεγάλη αυτοπεποίθηση.
Ωστόσο, δεν είναι βέβαιο ότι ο κοινωνικός αντίκτυπος είναι αυτός που επιδιώκει η ΝΔ από την αποκήρυξη των γαλάζιων που βγήκαν από το δρόμο της αρετής. Γιατί ένα θέμα είναι η τιμωρία των ασώτων, άλλο θέμα είναι ο βίος και η πολιτεία τους μέχρι τώρα. Με αφορμή τη μίζα Τομπούλογλου, η κοινή γνώμη ενημερώνεται ξανά για τη διαδρομή του ως επαγγελματία υποψήφιου για τη Βουλή και την Αυτοδιοίκηση και αυτό που μένει τελικά είναι ότι κατάφερε να τοποθετηθεί πρόεδρος στο "Αγλαϊα Κυριακού" απλώς και μόνο επειδή είχε τις κομματικές περγαμηνές. Θυμόμαστε, δηλαδή, ότι το πολιτικό σύστημα εξουσίας εξακολουθεί να λειτουργεί με τους παραδοσιακούς όρους του παλαιοκομματισμού και του φαβοριτισμού. Ανάλογοι συνειρμοί έγιναν και όταν εντοπίστηκε παράνομος ο Μιχάλης Λιάπης ο οποίος εκτέθηκε όχι μόνο με τις πράξεις του αλλά και με τα λόγια του, δηλώνοντας κακοπαθημένος από την κρίση συνταξιούχος. Τώρα έχασε τη σοβαρότητά του ο ανιψιός του Κωνσταντίνου Καραμανλή ή αυτός ήταν πάντα και προστατευόταν γιατί η οικογενειοκρατία και ο νεποτισμός εξακολουθούν να βασιλεύουν;
Στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν καταλάβει ότι πρέπει να ρίξουν κόσμο στον Καιάδα, κάθε φορά που παρουσιάζεται η ευκαιρία, προκειμένου να διατηρηθεί καθαρό το πρόσωπο του πρωθυπουργού, του οποίου η εικόνα παραμένει σχετικά καλή. Πίσω από αυτή την επικοινωνιακή προσπάθεια υπάρχουν τα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων που δείχνουν ότι η υπεροχή του ΣΥΡΙΖΑ οφείλεται κυρίως α) στην επιθυμία των πολιτών να δοθεί ένα τέλος στη δοκιμασία που περνούν τώρα β) στο ηθικό πλεονέκτημα που έχει λόγω της αποχής από τη διακυβέρνηση και χάρη στην αντισυστημική εικόνα που καλλιεργεί.
Το τελευταίο διάστημα έπεσαν σκιές πάνω στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης που έχουν προκαλέσει αισιοδοξία στους πολιτικούς αντιπάλους τους: Τη μία η έρευνα για φορολογικές υποθέσεις του δικηγόρου Αλ. Μητρόπουλου, την άλλη η δημοσιοποίηση των πόθεν έσχες που έφερε στο φως τα χρυσά εισοδήματα αρκετών βουλευτών, αλλά κυρίως το εύκολο εκατομμύριο του πρώην συνδικαλιστή Δ. Τσουκαλά και τις επενδύσεις στην JP Morgan και τη Black Rock των Ευ. Τσακαλώτου και Γ. Σταθάκη, οι οποίοι ανήκουν στην ομάδα αυτών που προορίζονται να χειριστούν τα οικονομικά σε μια "κυβέρνηση της Αριστεράς". Η Κουμουνδούρου επέλεξε να αφήσει τους βουλευτές μόνους τους να υπερασπιστούν τον εαυτό τους και δεν τα κατάφεραν καλά, αν θυμηθούμε ότι ο Τσακαλώτος επικαλέστηκε τον... μπαμπά του για να δικαιολογήσει τις επενδυτικές επιλογές του.
Από την πλευρά τους ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έδειξαν αξιοσημείωτη αυτοσυγκράτηση στην κριτική τους και αυτό μάλλον οφείλεται στη διάθεσή τους να αφήσουν -προσωρινά- το νερό να κυλήσει ελεύθερα στο αυλάκι επενδύοντας στην πολιτική ζημιά που προκαλεί η έκπληξη: "Είδες και οι ΣΥΡΙΖαίοι;"

tvxs

30 Δεκεμβρίου, η τελευταία φετινή συνεδρίαση του Δημ. Συμβ. Κέρκυρας



Την τελευταία του φετινή συνεδρίαση θα πραγματοποιήσει το Δημοτικό Συμβούλιο Κέρκυρας, τη Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου, στις 6 το απόγευμα στο Μον Ρεπό, με την ημερήσια διάταξη να περιλαμβάνει 24 συνολικά θέματα.

Η ημερήσια διάταξη
1.Ανακοινώσεις.
2.Άσκηση Δημοτικού Ελέγχου.
3.Αναμορφώσεις Δημοτικού Προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων οικονομικού έτους 2013 (Εισηγητής: κ. Σ. Μωραϊτης).
4.Λήψη Αποφάσεως περί διαγραφής ποσών από χρηματικούς καταλόγους επ’ ονόματι της Εταιρείας ΡΕΚΟΡ ΚΟΡΦΟΥ Α.Ε. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (Εισηγητής: κ. Σ. Μωραϊτης).
5.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως διόρθωσης χρηματικών καταλόγων ύδρευσης Δ.Ε. Παρελίων (Σ. Μωραίτης).
6.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως μερικής διαγραφής χρέους επ’ ονόματι κ. Ολυμπίας Γεωργοτά (Εισηγητής : κ. Σ. Μωραίτης).
7.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως επιστροφής χρημάτων στους κ.κ. Νικηφόρο Λευθεριώτη και Μιχαήλ Τόμπρο ως αχρεωστήτως καταβληθέντα (Εισηγητής : κ. Σ. Μωραίτης).
8.Λήψη Αποφάσεως περί ενίσχυσης της εγκεκριμένης οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης των ασφάλτινων διαδρομών του ποδηλατόδρομου, με πύκνωση πινακίδων και προσθήκη πινακίδων απαγόρευσης στάθμευσης (Εισηγητής : κ. Γ. Πανταζής).
9.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του 1ου Α.Π.Ε. (τελικός) του έργου «Προστασία και Αναβάθμιση ακτών Δήμου Θιναλίων» (Εισηγητής : κ. Γ. Πανταζής).
10.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως χορηγήσεως 5ης παρατάσεως (άνευ υπαιτιότητας του αναδόχου) της συνολικής προθεσμίας περαίωσης των εργασιών του έργου «Συντηρήσεις Οδών Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων – Κασσωπαίων – Θιναλίου) (Εισηγητής : κ. Γ. Πανταζής).
11.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως υποβολής προτάσεως με τίτλο «Προσθήκη αιθουσών στο Δημοτικό Σχολείο Γαστουρίου» στην 19η πρόσκληση της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στο Ε.Π. «Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου – Ιονίων Νήσων 2007 – 2013» (Εισηγητής : κ. Γ. Πανταζής).
12.Λήψη Αποφάσεως περί τροποποιήσεως του Επιχειρησιακού Σχεδίου «Ολοκληρωμένο Σχέδιο Αστικής Ανάπτυξης Δήμου Κέρκυρας (ΟΣΑΑ) (Εισηγητής : κ. Γ. Πανταζής).
13.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως της υπ’ αριθμόν 3-1/17-12-2013 Αποφάσεως του Δ.Σ. της Πινακοθήκης Δήμου Κέρκυρας (έγκριση του προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων οικονομικού έτους 2014) (Εισηγητής : κ. Δήμαρχος).
14.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως της ακύρωσης ή μη του επιβληθέντος προστίμου επ’ ονόματι κ. Νικολάου Κύρου για λογαριασμό της Επιχείρησης HARBOUR MARKET (Εισηγητής : κ. Α. Σαγιάς).
15.Διατύπωση γνώμης αναφορικά με την τοποθέτηση πλωτής εξέδρας από τον κ. Ιωάννη Τσιώλη του Σπυρίδωνος, στη θέση «Κρουζερί – Νησάκι» Δ.Ε. Κασσωπαίων Δήμου Κέρκυρας (Εισηγήτρια : κ. Θ. Τσιμπούλη).
16.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως διαγραφής ποσού επ’ ονόματι κ. Μιχαήλ Ναθαναήλ του Θεοφίλου (Εισηγήτρια : κ. Θ. Τσιμπούλη).
17.Λήψη Αποφάσεως σχετικά με κτηματική ιδιοκτησία κείμενη εκτός ορίων οικισμού στη θέση «Γαζιά» Περιβολίου Δ.Ε. Κορισσίων Δήμου Κέρκυρας ότι προϋφίσταται αυτοτελώς της 24-04-1977 (Εισηγήτρια : κ. Θ. Τσιμπούλη).
18.Λήψη Αποφάσεως σχετικά με κτηματική ιδιοκτησία κείμενη εκτός ορίων οικισμού στη θέση «Καλαφατιωνίτη» Αγ. Ιωάννη Δ.Ε. Παρελίων Δήμου Κέρκυρας ότι προϋφίσταται αυτοτελώς της 24-04-1977 (Εισηγήτρια : κ. Θ. Τσιμπούλη).
19.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως παρατάσεως προθεσμίας για την ολοκλήρωση του έργου «Παροχή υπηρεσιών ενημέρωσης / ευαισθητοποίησης στο πλαίσιο της πράξης «Τοπικές Δράσεις Κοινωνικής Ένταξης για ευάλωτες ομάδες στην Κέρκυρα και τους Παξούς» (Εισηγητής : κ. Α. Πουλής).
20.Έγκριση της υπ’ αριθμόν 20-1/19-12-2013 Αποφάσεως του Δ.Σ. του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας Δήμου Κέρκυρας α) (τροποποίηση του άρθρου 1 (Διάρθρωση Υπηρεσιών) και του άρθρου 2 (ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) του Οργανισμού Εσωτερικών Υπηρεσιών και β) Διόρθωση λόγω τυπογραφικού λάθους στην υπ’ αριθμ. 13-5/25.10.2012 απόφαση του οικείου Δ.Σ. (Εισηγητής : κ. Α. Καρδαμίτσης).
21.Έγκριση της υπ’ αριθμόν  20-3/19-12-2013    Αποφάσεως του Δ.Σ. του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας Δήμου Κέρκυρας (μετατροπή σύμβασης του εργαζομένου ΑΛΕΞΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ  από ορισμένου χρόνου σε αορίστου) (Εισηγητής : κ. Α. Καρδαμίτσης).
22.Συμπλήρωση της υπ’ αριθμόν 26-557/01-11-2013 Αποφάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου Κέρκυρας περί εγκρίσεως του προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Κέρκυρας για το έτος 2014, προκειμένου να συμπεριληφθεί η συμμετοχή του Δήμου μας στην Τουριστική Έκθεση UITT στο Κίεβο της Ουκρανίας (Εισηγητής : κ. Δήμαρχος).
23.Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως α) της συμμετοχής του Δήμου Κέρκυρας στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις της Βιέννης και των Βρυξελλών και β) της διαθέσεως πιστώσεως (Εισηγητής : κ. Σ. Μωραίτης).
24.Έγκριση μετακινήσεων Αιρετών και Υπηρεσιακών Παραγόντων του Δήμου Κέρκυρας για Δημοτικές Υποθέσεις (Εισηγητής : κ. Σ. Μωραίτης).

Economist: Πολύ πιθανή η κοινωνική έκρηξη στην Ελλάδα το 2014



Οι προβλέψεις «κοινωνικής αναταραχής» του Ecomomist για την επόμενη χρονιά
Στις χώρες πολύ υψηλού ρίσκου για κοινωνική αναταραχή το 2014 βρίσκεται η Ελλάδα δίπλα σε κράτη όπως: Ουκρανία, Τουρκία, Αίγυπτος, Αρεγεντινή, σύμφωνα με δημοσίευμα του Economist. Η πρόβλεψη θεωρεί «υψηλού ρίσκου» τις χώρες όπου μεγάλες περικοπές στο εισόδημα και υψηλή ανεργία συνδυάζονται με άλλους παράγοντες όπως η απαξίωση του πολιτικού συστήματος και οι μεγάλες ανισότητες. Φαινόμενα τέτοιου είδους παροξύνονται στην Ελλάδα των μνημονίων, όπως (από τη δική του, νεοφιλελεύθερη σκοπιά) αναγνωρίζει και το γνωστό περιοδικό που συνέταξε τον παρακάτω χάρτη:

Εξαιρετικά χαμηλές πιθανότητες κοινωνικών αναταράξεων παρουσιάζουν οι Αυστρία, Δανία, Ιαπωνία, Λουξεμβούργο, Νορβηγία και Ελβετία. Το 43% από τις 150 χώρες που ερευνήθηκαν κατατάσσονται στις ομάδες υψηλού ή πολύ υψηλού κινδύνου κοινωνικής αναταραχής το 2014.

 http://left.gr

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Αχόρταγε πονηρούλη Αντωνάκη…

kantas7559767626
Και πίσω ο Κάντας!!!Κάντας: «Πήρα τόσες πολλές μίζες που δεν τις θυμάμαι όλες!!!»Ίσως και να τις θυμούνται οι υπουργοί του… ΜΙΖΕΑ (ΚΥΣΕΑ) τη χρυσή περίοδο 98-01  με τα 26 μεγαλύτερα εξοπλιστικά προγράμματα ύψους 11 δισεκατομμυρίων ευρώ!!! Αυτοίπου σε διόρισαν σ΄ αυτή την «επίκαιρη» θέση της μοιρασιάς!!! Αχόρταγε πονηρούλη Αντωνάκη

ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΥ ΜΙΛΗ ΣΤΟ www.corfupress.com 

Πλεόνασμα ευχών



του Χριστόφορου Κάσδαγλη
Αυτές τις άγιες μέρες καλό είναι να διευκρινίσουμε για ποιο λόγο χτυπάνε οι καμπάνες. Για ποιο λόγο φωταγωγούνται δέντρα σε πλατείες. Για ποιον λόγο οι ουρανοί αγάλλονται και χαίρεται η φύσις όλη.
Όχι, δεν είναι για τον Υιό του Κυρίου που εγεννήθη ημίν. Δεν είναι για το άστρο της ελπίδας που ανέτειλε από τη Βηθλεέμ. Ούτε για τον Άγιο Βασίλειο από την Καισαρεία, ούτε καν για τον Σάντα Κλάους από τη Φιλανδία. Δεν είναι για το γύρισμα του χρόνου, ευτυχές του 2014 και τα τοιαύτα.
Είναι γιατί η χώρα επέτυχε πρωτογενές πλεόνασμα!
Το πόσο είναι αυτό το πλεόνασμα είναι αλήθεια ότι δεν το ξέρουμε επακριβώς. Δεν είναι ότι δεν θέλουν να μας το πουν, να χαρούμε κι εμείς λίγο, είναι γιατί τα νούμερα έχουν κάποιον τζόγο και ανεβοκατεβαίνουν κατά περίσταση, και ως γνωστόν έχει λείψει και η εμπιστοσύνη -η πίστις, καλό χρόνο να ’χουμε-, οπότε είναι καλύτερα να κάνουμε λίγο κράτει και να περιμένουμε να μας έρθουν τα καλά μαντάτα εκεί κατά τον Απρίλιο από τη Eurostat, η οποία, βλέπεις, είναι αξιόπιστη, αποστρέφεται τη δημιουργική λογιστική και τα σχετικά παιχνίδια, αυτά τα κάνουν οι επιμέρους χώρες – η Eurostat ποτέ.
Όσο λοιπόν εσείς θα περιμένετε να μάθετε το ύψος του πλεονάσματος και να το χαρείτε, αφήστε με εμένα να σας εξηγήσω περί τίνος ακριβώς πρόκειται. Είναι εκείνη η επιστροφή φόρου που περιμένεις να πάρεις από το 2011 κι όλο κάπου κολλάει και δεν σου την αποδίδουν. Είναι εκείνο το δώρο Χριστουγέννων που σου έκοψαν, εκείνες οι υπερωρίες που δεν σου έγραψαν, η συνταξούλα σου που την κλαις γιατί είσαι μικρός ακόμα αλλά μη σε νοιάζει, όταν μεγαλώσεις θα την (ξανα)πάρεις. Είναι τα λεφτά που σου χρωστάει για εκείνες τις εργολαβίες που έκανες προ τετραετίας ο δήμος, το υπουργείο, η ΔΕΚΟ και δεν τα έχεις δει ούτε από μακριά. Είναι ο ΦΠΑ που πλήρωσες χωρίς να τον έχεις πληρωθεί, επειδή είχες εμπιστοσύνη και τους έκοψες τιμολόγιο. Είναι κι ο άλλος ο ΦΠΑ που σου χρωστάει το Δημόσιο και δεν σου τον αποδίδει. Είναι η έκτακτη εισφορά που σου κότσαραν, και ο φόρος πολυτελείας για το 8ετές αυτοκίνητό σου, και το τεκμήριο διαβίωσης που σου καταλόγισαν επειδή ζεις κι επειδή έχεις το θράσος να έχεις και παιδιά παιδιά, που αν το είχες υποψιαστεί εγκαίρως όχι παιδιά δεν θα ’κανες αλλά ούτε και κατοικίδιο θα αποκτούσες, γιατί οσονούπω θα σου το φορολογήσουν κι αυτό. Είναι ο φόρος ακίνητης περιουσίας που πλήρωσες, αλλά και το ειδικό τέλος ακινήτων που σου έβαλαν για πανωπροίκι.
Όλ’ αυτά είναι το πλεόνασμα, κι αυτά κι εκείνα, και κάτι που ’χουμε μες στην καρδιά, και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου ακτίνα και που σίγουρα θα σου το φορολογήσουν κι αυτό – τέλος πατριωτισμού θα λέγεται, αν θες να ξέρεις. Τέλος, με τη διπλή έννοια.
Αυτό λοιπόν είναι το πλεόνασμα, θέλεις το πιστεύεις θέλεις όχι. Ένα εικονικό υπόλοιπο στο κάτω μέρος του ισολογισμού, για να μπορέσει να πει η Μέρκελ στις Ευρωεκλογές ότι το πείραμα στην Ελλάδα πάει καλά και πρέπει οι συντηρητικοί (περιλαμβανομένων και των σοσιαλδημοκρατών) να υπερψηφιστούν για να πάνε τα πράγματα ακόμα καλύτερα.
Αυτά για το πρωτογενές πλεόνασμα της Ελλάδας του έτους 2013, για το δικό σου υστέρημα, δηλαδή.
Ας χτυπούν λοιπόν οι καμπάνες και ας φωταγωγηθούμε. Καλά Χριστούγεννα.

thepressproject

«Λουκέτο» στον πολιτισμό και στα παιδικά προγράμματα


Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΒΑΓΙΑΣ

Μετά το λουκέτο στην ΕΡΤ, στον τηλεοπτικό αέρα κυριαρχεί η μαζική εμπορική διασκέδαση, όπως την καθορίζουν τα ιδιωτικά κανάλια. 
Το κλείσιμο της ΕΤ1 και της ΝΕΤ εξαφάνισε κάθε έννοια πολιτιστικών προγραμμάτων και ντοκιμαντέρ, εκπομπές ελληνικής παραγωγής για τον πολιτισμό και, φυσικά, τα παιδικά προγράμματα.
Το παιδικό κοινό, που μετριέται ως «εμπορικό κοινό» στις λίστες των διαφημιστικών εταιρειών, παρακολουθεί τούρκικα ή ελληνικά σίριαλ μαζί με τους μεγάλους, ενώ στα λεγόμενα παιδικά κανάλια δεν υπάρχει ίχνος ελληνικής παραγωγής. Συνεχώς προβάλλονται φθηνά και ιδιαίτερα βίαια παιδικά προγράμματα κινουμένων σχεδίων, made in USA ή made in Japan, με πολλές διακοπές για διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών.
Τα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια, που εμπορεύονται το πρόγραμμα για να πουλήσουν διαφημίσεις, κάνουν άριστα τη δουλειά τους, επιδιώκοντας να βγάλουν κέρδος με κάθε μέσο.
Η ευθύνη για τον έλεγχό τους, όμως, ανήκει στους αρμόδιους δημόσιους φορείς, που τους έχουν παραχωρήσει προσωρινά τις δημόσιες συχνότητες έναντι σαφών κανόνων και κριτηρίων. Μείζον κριτήριο είναι το τηλεοπτικό πρόγραμμα και αρμόδιο για να το ελέγχει είναι το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

typologies

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Όχι άλλα δάνεια



του Ν. Ξυδάκη
Ο τρέχων στόχος του προγράμματος, για πλήρη αποπληρωμή του χρέους με ταυτόχρονη δημιουργία πλεονάσματος, έχει αποδειχθεί ανέφικτος.
Ο υπεύθυνος Οικονομικών του γερμανικού Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος, Κάρστεν Σνάιντερ, δήλωσε προχθές στους Financial Times: «Είναι σαφές ότι θα υπάρξει άλλο ένα πρόγραμμα στήριξης, με όρους». Είναι σαφές, λοιπόν, ότι η νέα κυβέρνηση συνασπισμού κάτι ετοιμάζει για την Ελλάδα.
Ο Κ. Σνάιντερ, που εποφθαλμιά μάλλον το χαρτοφυλάκιο του Β. Σόιμπλε, προβάλλει το ευρωπαϊκό πρόσωπο του SPD, ωστόσο στην αντιμετώπιση της κρίσης χρέους του Νότου το SPD σχεδόν ταυτίζεται με το CDU. Κατά την προγραμματική συμφωνία, το SPD εγκατέλειψε την ιδέα του ευρωομολόγου, άρα την αμοιβαιοποίηση των ευρωπαϊκών χρεών, την οποία προτείνουν ενθέρμως άλλοι επιφανείς Γερμανοί, όπως ο πρώην καγκελάριος Χέλμουτ Σμιτ και ο πρώην αντικαγκελάριος Γιόσκα Φίσερ.
Είναι όμως ουσιαστική βοήθεια ένα ακόμη δάνειο, όπως υπαινίσσεται ο Κ. Σνάιντερ, τη στιγμή που η Ελλάδα έχει καταπνίξει την οικονομία της για να αποπληρώνει ομαλά το χρέος της; Την ερχόμενη τετραετία, τα ομόλογα που κατέχουν η ΕΚΤ και άλλες κεντρικές τράπεζες θα τραβήξουν από την ελληνική οικονομία περίπου 30 δισ. ευρώ. Αν τα χρήματα αυτά έμεναν στη χώρα, με ένα προσωρινό μορατόριουμ αποπληρωμής χρέους, θα μπορούσαν να διοχετευθούν σε δημόσιες επενδύσεις και ανάπτυξη, ώστε να ανακοπεί επιτέλους η άνοδος της ανεργίας και η ύφεση. Παράλληλα, το κράτος θα μπορούσε να προστατεύσει τους αδυνάμους και να ελαφρύνει τα φορολογικά βάρη των επιχειρήσεων.
Ο τρέχων στόχος του προγράμματος, για πλήρη αποπληρωμή του χρέους με ταυτόχρονη δημιουργία πλεονάσματος, έχει αποδειχθεί ανέφικτος. Το κράτος απλούστατα υπερφορολογεί μια παγωμένη οικονομία και κοινωνία, δηλαδή τις βυθίζει ακόμη περισσότερο, για να εξυπηρετεί το χρέος και να σημειώνει ένα τυπικό πλεόνασμα.
Είναι βέβαιο ότι και οι Γερμανοί ηγέτες το αντιλαμβάνονται αυτό το απλό. Μένει να αναγνωρίσουν εγκαίρως ότι μια Ελλάδα στα πόδια της θα είναι πιο συμφέρουσα για τους ίδιους από μια Ελλάδα ερειπωμένη.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Ληστεία μετά φόρου



O νέος φόρος ακινήτων είναι τελείως άδικος και θα ρίξει την κοινωνία ακόμα πιο βαθιά στο μνημονιακό βάραθρο.
Είναι μάλλον περιττό να παρατηρήσει κανείς ότι η κυβέρνηση Σαμαρά-τρόικας είναι η πιο αντιδραστική από το 1974 –κανείς καλοπροαίρετος δεν το αμφισβητεί πλέον. Έχει καταστεί επίσης κοινοτοπία το ότι οι ημεδαποί μερκελιστές διακατέχονται από βαθύ ταξικό μίσος εναντίον των φτωχών και της μεσαίας τάξης –δεν μπαίνουν καν στον κόπο να το κρύψουν πλέον. Αυτό όμως που όντως συνεχίζει να εντυπωσιάζει, είναι η ακατάβλητη ικανότητα της κυβέρνησης να γίνεται διαρκώς χειρότερη. Εύλογα διερωτάται κανείς αν υπάρχει κάποιο όριο σε αυτή τη διαρκή πολιτική εξαθλίωση.
Με το νομοσχέδιο Στουρνάρα-Σαμαρά για τη φορολογία των ακινήτων, αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει κανένα όριο κι ότι βασική έγνοια των κυβερνώντων είναι το πώς θα λεηλατήσουν ό,τι έχει απομείνει από μια ήδη λεηλατημένη κοινωνία. Για μια οικονομία που βρίσκεται στον έκτο χρόνο ύφεσης κι έχει χάσει το ¼ του ακαθάριστου προϊόντος της, αποτελεί χαριστική βολή η βαριά φορολόγηση, πόσο μάλλον όταν αυτή έχει τόσο έντονα ταξικό χαρακτήρα. Γιατί όπως πολλές φορές έχουμε τονίσει στο παρελθόν, στην Ελλάδα παρατηρείται το οξύμωρο σχήμα να υπερφορολογούνται οι φτωχοί και υποφορολογούνται οι πλούσιοι.
Το χαράτσι στα ακίνητα είναι ένας φόρος που αρχικά παρουσιάστηκε σαν έκτακτος, ενώ σήμερα τον βλέπουμε να μονιμοποιείται και να επεκτείνεται. Δεν λαμβάνει ουσιαστικά υπόψη την πραγματική φοροδοτική ικανότητα του φορολογούμενου, αφού επιβάλλεται επί του κάθε ακινήτου ξεχωριστά, ενώ δεν υφίσταται αφορολόγητο όριο. Το πιο εξωφρενικό βέβαια είναι ότι ο φόρος υπολογίζεται επί πλασματικών αντικειμενικών αξιών που είχαν καθιερωθεί πριν την κατάρρευση της αγοράς ακινήτων. Εν ολίγοις, ο νέος φόρος ακινήτων είναι τελείως άδικος και θα ρίξει την κοινωνία ακόμα πιο βαθιά στο μνημονιακό βάραθρο. Πρόκειται όχι για κοινό νομοθέτημα, αλλά για ληστεία μετά φόρου.

 http://left.gr

Ψάχνουν τα επόμενα 11.000 θύματα!



Ενώ δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί αν αυτοί που θα αποχωρήσουν από τις Αμυντικές Βιομηχανίες θα συμπληρώσουν τον αριθμό των 4.000 απολύσεων του 2013, η κυβέρνηση αναζητά αυτούς που πρέπει να «απομακρυνθούν» το 2014 από υπηρεσίες του δημόσιου τομέα.
Άγνοια επικρατεί στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης γύρω από την προσμέτρηση ή μη όσων εργαζομένων αποχωρήσουν από τις Αμυντικές Βιομηχανίες στην απαράδεκτη συμπλήρωση των απαιτούμενων 4.000 απολύσεων που πρέπει να καταγραφούν εντός του 2013.
Η κυβέρνηση δεν έχει καταλήξει στον καταμερισμό του παραπάνω αριθμού, γεγονός που επαναφέρει την ανησυχία στις τάξεις των δημοσίων υπαλλήλων για νεότερη εφαρμογή της πρακτικής του «ξαφνικού θανάτου» σε ένα δημόσιο οργανισμό, προκειμένου να «βγουν οι αριθμοί».
Ταυτόχρονα το ενδιαφέρον της κυβέρνησης επεκτείνεται και στον τεράστιο αριθμό των 11.000 απολύσεων που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν το 2014. Στο πλαίσιο της αναζήτησης «πλεονάζοντος» προσωπικού, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης προχώρησε στη σύσταση δεκαμελούς Ομάδας Εργασίας με σκοπό τον συντονισμό του έργου αξιολόγησης των εποπτευόμενων φορέων των καθ’ ύλην αρμόδιων υπουργείων και της εκπόνησης προτάσεων – σχεδίων στελέχωσης αυτών.
Τα σενάρια για ποσοστιαία μείωση του προσωπικού σε ΔΕΚΟ και Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ) εκλαμβάνονται από τους υπαλλήλους ως διαρροές που στοχεύουν στη δημιουργία κλίματος αναστάτωσης. Καταγγέλλουν, δε, πως η κυβέρνηση επιχειρεί να διαμορφώσει στην κοινή γνώμη την εντύπωση ότι αντίστοιχοι φορείς δεν παράγουν έργο. Περαιτέρω, από το Συνδικάτο των Εργαζομένων στο Εθνικό Κέντρο Βιώσιμης και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΕΚΒΑΑ – πρώην ΙΓΜΕ) αναφέρεται ότι υφίστανται εμπαιγμό γύρω από μισθολογικά τους ζητήματα. Η μισθοδοσία των υπαλλήλων πραγματοποιείται με καθυστέρηση ενός μηνός. Οπως περιγράφουν, οι αρμόδιοι αποδίδουν τις καθυστερήσεις σε γραφειοκρατικού τύπου ζητήματα.
Συγκέντρωση
Εργαζόμενοι σε ΝΠΙΔ, τα οποία έχουν «φωτογραφηθεί» σε πρόσφατα δημοσιεύματα ως «δεξαμενές» προέλευσης υπαλλήλων προς απόλυση, προχώρησαν χθες σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Οικονομικών. Ο Γιάννης Στουρνάρας δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημά τους για συνάντηση. Κίνηση που αποτέλεσε χαρακτηριστικό παράδειγμα κυβερνητικής αναλγησίας, κατά τους εργαζομένους. Οι υπάλληλοι των παραπάνω φορέων σημειώνουν πως παραμένουν σε αγωνιστική ετοιμότητα και θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις, ανάλογα με τα επόμενα βήματα της κυβέρνησης.

efsyn

Οι νέοι θέλουν ΣΥΡΙΖΑ, οι συνταξιούχοι ΝΔ


Οι νέοι και οι μεσήλικες θέλουν ΣΥΡΙΖΑ και οι συνταξιούχοι  Νέα Δημοκρατία, όπως αποκαλύπτεται απο τα ποιοτικά στοιχεία της δημοσκόπησης της Metron Analysis που δημοσιεύτηκε στην Αυγή την Παρασκευή.
Στη δημοσκόπηση το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης προηγείται και μάλιστα με διαφορά σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες πλην μιας. Αυτής των 65 και επάνω. Μάλιστα "σαρώνει" στους 20άρηδες που φαίνεται να τον στηρίζουν μαζικά "δίνοντας" του ποσοστό 29,4%, κατά 16,9% πάνω από την ΝΔ.  Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης "χάνει" στους συνταξιούχους καθώς το δημοσκοπικό του ποσοστό φτάνει στο 14,9%.
Τα ποσοστά της Νέας Δημοκρατίας σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες του ενεργού πληθυσμού δεν ξεπερνούν το 20% και κυμαίνονται από 12,5% έως 19,4%. Το κυβερνών κόμμα εκτοξεύεται στην κατηγορία 65 και επάνω όπου δηλώνει ότι θα την ψηφίσει το 35,7% των ερωτωμένων.
Το ΠΑΣΟΚ φαίνεται ότι έχει χάσει τελείως τους έλληνες έως 44 ετών με ποσοστά που κυμαίνονται μεταξύ 1,6% και 2,6% ενώ "σώζεται" κι αυτό απο τους συνταξιούχους (με 9%).
Προβληματισμό πάντως προκαλούν τα ποσοστά της ΧΑ στις νεαρές ηλικίες και ειδικά στην κατηγορία 25-34 όπου την στηρίζει το 12,5% ενώ πέφτει σημαντικά όσο "μεγαλώνουν" οι ηλικίες και της γυρνούν την πλάτη οι άνω των 65 ετών (2,3%).
Ακόμα, οι ΑΝΕΛ φαίνεται να αντλούν δύναμη από όσους είναι μεταξύ 25 και 54 ετών με πολύ χαμηλή διείσδυση στους πολύ νέους και στους συνταξιούχους.
Οριζόντια φαίνεται να είναι τα πράγματα για την ΔΗΜΑΡ που την ψηφίζουν περισσότερο έλληνες μεταξύ 35 και 54 ετών καθώς και το ΚΚΕ που αντλεί λίγες άλλα σταθερές δυνάμεις από όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.
Δυναμική στις νέες ηλικίες φαίνεται πάντως ότι έχουν κι οι Οικολόγοι Πράσινοι που "συγκινούν" τους έλληνες έως 34 ετών με ποσοστά μεταξύ 3,4% και 3,7%.
Σε ότι αφορά τα φύλλα, οι μόνες ουσιαστικές διαφορές αφορούν την Χρυσή Αυγή αφού τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες προτιμούν τον ΣΥΡΙΖΑ με διαφορά άνω του 1%. Αν ψήφιζαν μόνο άντρες τότε η ΧΑ θα είχε ποσοστό 9,9% ενώ αν ψήφιζαν μόνο γυναίκες το ποσοστό της θα έπεφτε στο 4,7% άλλα θα ήταν και πάλι τρίτο κόμμα.
Πάντως, ιδιαιτερότητες φαίνεται ότι κρύβει η ηλικιακή κατηγορία μεταξύ 25 και 34 ετών. Πρόκειται για τη γενιά που πλήττεται περισσότερο απο τη κρίση και σήμερα εμφανίζεται "μπερδεμένη" καθώς δεν δίνει σε κανένα κόμμα ποσοστό άνω του 17,4% (ΣΥΡΙΖΑ) και είναι η γενιά που δίνει τις περισσότερες ψήφους στην ΧΑ (12,5%)

koutipandoras

Το μεγάλο ψέμα για τη ΔΕΗ και μια απίστευτη τροπολογία.


Το μεγάλο ψέμα για τη ΔΕΗ και μια απίστευτη τροπολογία. Του Χρήστου Γιαννούλη

Δύο φαινομενικά ασύνδετα γεγονότα μεταξύ τους με πρωταγωνιστές δύο φίλους από τα καινούργια, τους Παντελή Καψή και Σίμο Κεδίκογλου, επιβεβαιώνουν την υποψία μου για τη «σαπίλα» που υπάρχει στην πολιτική τους σκέψη. 

Του Χρήστου Γιαννούλη
ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΡΩΤΟ: Επικουρούμενος από τον Γιώργο Αυτιά, ο μέγας Κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωνε ως άλλος Ρομπέν των Φτωχών ότι η ρωμαλέα Κυβέρνηση που εκπροσωπεί, με το εξκάλιμπερ του Αντώνη Σαμαρά, έδωσε λύση με την ΔΕΗ και το Κοινωνικό Τιμολόγιο και για τους ανέργους του 2013. Κατέφυγα στην τεχνική που γνωρίζω, το απλό ρεπορτάζ και είπα να δοκιμάσω την ακρίβεια των κυβερνητικών εξαγγελιών. Δεν περίμενα και πολλά αφού έχω πάρει γεύση για το πόσο αγαπούν το πολιτικό ψέμα οι πρωταγωνιστές της ιστορίας μας.
Ο κ. Σίμος Κεδίκογλου είχε ανακοινώσει πομπωδώς ότι και οι άνεργοι του 2013 θα μπορούν με μία υπεύθυνη δήλωση, να εντάσσονται στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ. Έλα όμως που η ΔΕΗ όχι μόνο δεν ξέρει τίποτε αλλά και δεν το δέχεται με τον πιο επίσημο τρόπο.
Υπέβαλα την αίτηση ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά. Ως άνεργος από το καλοκαίρι του 2013. Με παίρνουν ευγενικότατα από την ΔΕΗ και μου σκάνε το παραμύθι: Ξέρετε αν και είστε άνεργος του 2013 δεν μπορούμε να σας εντάξουμε γιατί ως εισοδηματικό κριτήριο θεωρούμε το εισόδημα του 2012.
Μα καλή μου κυρία το 2012 δεν ήμουν άνεργος. Το 2013 κατέστην άνεργος και μη δυνάμενος να εξυπηρετήσω τις οφειλές στην ΔΕΗ. Και όπως είπε ο εκπρόσωπος της καλής μας κυβέρνησης, δύνανται να ενταχθούν στο κοινωνικό τιμολόγιο και όσοι έχασαν την δουλειά τους το 2013. Πώς να πληροί τα εισοδηματικά κριτήρια με βάση την δήλωση του 2012 ένας πολίτης που έχασε την δουλειά του το 2013; Δίκιο έχετε αλλά τι να κάνουμε; Απάντηση που αφοπλίζει και οπλίζει τον κλαυσίγελο για τις κυβερνητικές εξαγγελίες Κεδίκογλου. Ένα ακόμη ψέμα αμπαλαρισμένο με περίσιο θράσος. Και επί της ουσίας; Πάτε στο Μέγαρο Μαξίμου ή στον Αυτιά για να ενταχθείτε στο κοινωνικό τιμολόγιο όσοι χάσατε την δουλειά σας το 2013. Η ΔΕΗ δεν γνωρίζει τίποτε.
ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: Προληπτική αθώωση για αδικήματα που έχουν συντελεστεί δια νομοθετικής ρύθμισης. Ας μας βρει ο δεύτερος πρωταγωνιστής των ιστοριών μας, Παντελής Καψής, μία ευρωπαϊκή χώρα όπως αυτή που οραματίζεται και ο ίδιος στο Think Tank των 58, που θα αθωώνονται προκαταβολικά κυβερνητικοί αξιωματούχοι για αδικήματα που μπορεί και να έχουν συντελεστεί.
Αυτό προβλέπει η νομοθετική ρύθμιση – άσχετη τροπολογία στο νόμο για τα ακίνητα, με την οποία απαλλάσσεται κάθε ποινικής και αστικής ευθύνης ο εκκαθαριστής της ΕΡΤ και σημερινός καναλάρχης της ΔΤ Γκίκας Μάναλης.
Απαλλάσσεται κάθε ευθύνης για την διαχείριση εκατομμυρίων ευρώ που εξελίσσεται από το βράδυ της 11ης Ιουνίου και μέχρι σήμερα. Με καταγγελίες και ενστάσεις για συγκεκριμένα γεγονότα, παραλείψεις και αποφάσεις που δεν έχουν καν κριθεί σε νομικό και πολιτικό επίπεδο.
Παρ όλα αυτά με την παρακάτω παράγραφο επιχειρείται η πλήρης απαλλαγή του από ευθύνες που μπορεί να εντοπιστούν σε μελλοντικό χρόνο:
ΑΡΘΡΟ 38 – ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3
«Ο ειδικός διαχειριστής (σ.σ Γκίκας Μάναλης) δεν υπέχει αστική, ποινική ή άλλη ευθύνη έναντι τρίτων για πράξεις ή παραλείψεις που αφορούν στην ειδική διαχείριση».
Αλήθεια όλα αυτά αποπνέουν δημοκρατική, χρηστή, έντιμη, ευρωπαϊκή και σύγχρονη πολιτική και διοικητική πρακτική; Προληπτική απαλλαγή με τροπολογία στο νόμο περί ακινήτων; Έτσι ώστε η παρελκυστική ανοχή στην ανομία να παραμένει ακίνητη στην πολιτική συμπεριφορά αυτής της Κυβέρνησης; Και αυτοί οι άνθρωποι θα οικοδομήσουν την νέα σύγχρονη Ελλάδα; Ή την νέα αδέσμευτη και ανεξάρτητη ραδιοτηλεόραση;
Είχε πολύ δίκιο πρόσφατα ο Παντελής Καψής σε μία ανάρτηση του στο Facebook. Είχε γράψει ότι το «ψέμα είναι ανίκητο». Μάλλον επιχειρούσε για μία και τελευταία φορά, σκληρή αυτοκριτική για τον ίδιο και την κυβέρνηση που εκπροσωπεί και συμμετέχει με χαρά.

ERTOPEN

Α.Ν.Α.Σ.Α. : ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, ΔΕΝΔΙΑΣ-ΓΚΕΡΕΚΟΥ-ΣΟΛΔΑΤΟΣ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.



Το νέο μεγαλύτερο κύμα ξεπουλήματος της δημόσιας κοινόχρηστης περιουσίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Στα Ιόνια Νησιά το τίμημα αυτής της υποτελούς και ιδιοτελούς συμπεριφοράς της μνημονιακής συγκυβέρνησης που βγάζει στο «σφυρί» την δημόσια περιουσία, είναι εξαιρετικά μεγάλο.
Στην Κέρκυρα: προχωρούν ακάθεκτοι στην τσιμεντοποίηση του Ερημίτη αφού, παρά το ότι εκκρεμεί η εκδίκαση δύο προσφυγών ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, αυτοί ενέκριναν ήδη το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Ακινήτου (ΕΣΧΑΑ) το οποίο προβλέπει την οικοδόμηση 36.400 τμ κτιρίων μέσα σε  Παρθένα περιοχή!
Στη Λευκάδα: δημοσίευσαν σε ΦΕΚ της 14.11.2013 την άνευ ανταλλάγματος παραχώρηση στο ΤΑΙΠΕΔ εκτάσεων συνολικής επιφάνειας 577.000 τμ στις Αλυκές και στην Βασιλική, προκειμένου να εκποιηθούν όπως-όπως έναντι «πινακίου φακής» στο κερδοσκοπικό κεφάλαιο!
Στην Κεφαλονιά: με το ίδιο ΦΕΚ προχωρούν στο ξεπούλημα 54 (!) οικοπέδων στην περιοχή του Πόρου, παραδίδοντας την τοπική ανάπτυξη στο έλεος ιδιωτικών συμφερόντων!
Στη Ζάκυνθο: με άλλο ΦΕΚ της 28.11.2013 ξεπουλούν δυο ακίνητα συνολικής έκτασης 19.200 τμ στα Καλυβάκια και τον Άγιο Νικόλαο!
Είναι τεράστια η ευθύνη των τοπικών παραγόντων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, βουλευτών και υπουργού, και θα κληθούν να λογοδοτήσουν αργά η γρήγορα ενώπιον του λαού των Ιονίων.
Η ΑΝ.Α.Σ.Α ζητεί την θέση ευθύνης του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων και του Περιφερειάρχη απέναντι σ αυτήν την ιδιότυπη «γενοκτονία» σε βάρος του τόπου και των πολιτών.
Η ΑΝ.Α.Σ.Α πιστεύει ότι είναι επιτακτική η ανάγκη για την ανατροπή της άθλιας πολιτικής που εκπορεύεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την τρόικα και υλοποιείται από την συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, και συντονίζει τον αγώνα της με τα κινήματα πολιτών και τους μη προνομιούχους συμπολίτες και συμπολίτισσες για να σταματήσει η φτωχοποίηση του λαού και η εκποίηση της δημόσιας κοινόχρηστης περιουσίας.

http://www.pluscorfu.gr/

Πρώτευσε η «Ενότητα» στις εκλογές της ΕΛΜΕ Κέρκυρας


eklogeskathigiton-612x300

Με ποσοστό 30.5% αναδείχτηκε πρώτη η πρωτοεμφανιζόμενη παράταξη "Eνότητα Εκπαιδευτικών", ενώ ακολούθησε η "Αριστερή Συνεργασία", που με τη σειρά της πήρε την πρωτιά για το παράρτημα της ΑΔΕΔΥ. Στα ίδια επίπεδα με το 2012 οι ψηφίσαντες.  

Την Τρίτη πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές για το νέο ΔΣ της ΕΛΜΕ Κέρκυρας.
Τα αποτελέσματα για το ΔΣ της ΕΛΜΕ Κέρκυρας είχαν ως εξής:

730

Για την ΕΛΜΕ εκλέγονται:
Από την ΕΝΟΤΗΤΑ: Μεταλληνός Νίκος, Παγκράτη Πόπη
Από την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: Κρητικός Γιάννης, Ραιδεστινός Γιώργος
Από τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: Ράπτη Μαρίνα
Από την ΕΣΑΚ- ΔΕΕ(ΠΑΜΕ): Μπορμπότης Γιάννης
Από την ΔΑΚΕ: Αμοιρίδης Γιώργος

corfupress

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Οδηγία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προστατεύει τους δανειολήπτες


Η Ευρώπη προστατεύει τους δανειολήπτες

“ Φαίνεται περίεργο, αλλά είναι αληθινό, καθώς την ώρα που η συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου διαπραγματεύεται με την τρόικα το «καυτό» ζήτημα των πλειστηριασμών , έρχεται το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το οποίο με έγκριση οδηγίας προστατεύει την πρώτη κατοικία των Ευρωπαίων πολιτών. ”

Φαίνεται περίεργο, αλλά είναι αληθινό, καθώς την ώρα που η συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου διαπραγματεύεται με την τρόικα το «καυτό» ζήτημα των πλειστηριασμών , έρχεται το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το οποίο με έγκριση οδηγίας προστατεύει την πρώτη κατοικία των Ευρωπαίων πολιτών.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Deutsche Welle, η σχετική οδηγία εγκρίθηκε μέσα στην εβδομάδα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και προβλέπει καλύτερη προστασία από τους κινδύνους που ενέχουν τα στεγαστικά δάνεια, τις διακυμάνσεις των επιτοκίων και την προσωρινή αδυναμία των οφειλετών να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Μάλιστα ο Ισπανός εισηγητής της πρωτοβουλίας αυτής, Αντολίν Σάντσεζ Πρεσέδο μιλά για «καινοτόμο απόφαση», η οποία θα αποβεί προς κάλυψη και όφελος των δανειοληπτών στην Ευρώπη.
«Είναι η πρώτη φορά που γίνεται ρύθμιση για τη στεγαστική πίστη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο», τονίζει ο Ισπανός εισηγητής, για να προσθέσει ότι «Στόχος μας είναι να γίνει πιο δύσκολος ο ανεύθυνος δανεισμός, να βελτιωθεί ο επαγγελματισμός του κλάδου και να προστατευθεί ο καταναλωτής. Η στεγαστική πίστη φτάνει το 52% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ και μπορεί να αποτελέσει ατμομηχανή για την ανάκαμψη της οικονομίας».
Ο Αντολίν Σάντσεζ Πρεσέδο, επισημαίνει ότι «Η πρώτη βασική αλλαγή είναι ότι οι πάροχοι στεγαστικής πίστης εντάσσονται σε πιο αυστηρό καθεστώς αδειοδότησης και επιτήρησης. Η δεύτερη αλλαγή είναι ότι προστατεύουμε καλύτερα τον καταναλωτή, για παράδειγμα καθιερώνουμε ενιαίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές για την ενημέρωσή του, καθώς και μία περίοδο χάριτος, τουλάχιστον επτά ημερών, κατά την οποία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει το δάνειο».
Σε ότι αφορά το αν αυτή η οδηγία θα ισχύσει και για τους παλιούς δανειολήπτες, ο Ισπανός εισηγητής, τόνισε ότι η ευθύνη περνά στις εθνικές κυβερνήσεις, οι οποίες θα πρέπει να προστατεύσουν τους δανειολήπτες και να μην έχουν τους πλειστηριασμούς ως την «εύκολη λύση». Ωστόσο, ο Πρεσέδο, εκτίμησε ότι πιθανότατα η νέα αυτή οδηγία είναι δυνατό να επηρεάσει και το ισχύον νομικό καθεστώς, σε ότι αφορά τα στεγαστικά δάνεια και τους δανειολήπτες.

periodista

Τα κρυφά χαράτσια του νομοσχεδίου για τα ακίνητα



Όπως το περιμέναμε, το νομοσχέδιο που κατατέθηκε χθες στη Βουλή και καθορίζει τη φορολογία των ακινήτων για το 2014 δεν είναι ένα απλό νομοσχέδιο, αλλά ένα ακόμα πολυνομοσχέδιο που προβλέπει μεταξύ άλλων νέες, κρυφές επιβαρύνσεις για τους φορολογούμενους.
Έτσι, σύμφωνα με δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος δεν πληρώσει έναν φόρο εντός δύο μηνών από την παρέλευση της προβλεπόμενης προθεσμίας καταβολής, του επιβάλλεται πρόστιμο 10% επί του ποσού του φόρου, ενώ το πρόστιμό αυτό μετατρέπεται σε 20% αν περάσει ένας χρόνος και σε 30% αν περάσουν δύο χρόνια, ενώ θα διενεργείται παρακράτηση φόρου με συντελεστή 20% στα εισοδήματα από μισθωτή εργασία και συντάξεις που καταβάλλονται αναδρομικά.
Που σημαίνει πρακτικά ότι κάποιος που δεν έχει να πληρώσει τους φόρους του (και αυτό δεν είναι καθόλου σπάνιο, δεδομένων των οικονομικών συνθηκών και των άδικων φόρων που έχουν επιβληθεί), όχι μόνο δε θα του αναγνωριστεί η αδυναμία, αλλά θα κληθεί να πληρώσει ακόμα περισσότερα από αυτά που δεν έχει!
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, στο νομοσχέδιο προβλέπεται ακόμα η φορολόγηση με συντελεστή 26% των νομικών προσώπων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, αδιακρίτως του τύπου βιβλίων που τηρούν, ενώ παράλληλα από το 2016 καταργείται το ευνοϊκότερο καθεστώς φορολόγησης για κατοίκους νησιών με πληθυσμό κάτω των 3.100 ατόμων

koutipandoras.