Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Ο Αμβρόσιος και το «παρά φύσιν» σύμφωνο συμβίωσης Εκκλησίας - Κράτους



«Το όπου τους συναντάτε φτύστε τους, είναι το λιγότερο… αν είχα ένα όπλο και μου επέτρεπε ο νόμος, θα τους τουφέκιζα…». «Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι δημιουργήματα του Θεού. Γιατί ο Θεός δεν έφτιαξε ανώμαλους. Γίνονται δεκτοί από τον Θεό μόνο αν μετανιώσουν. Όλους αυτούς ο Θεός τους σιχαίνεται».
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ταχτσίδης
Οι παραπάνω δηλώσεις είναι κομμάτι της… απολογίας του αμετανόητου μητροπολίτη Αμβρόσιου, στη δίκη για δημόσια υποκίνηση βίας και μίσους, την περίοδο της ψήφισης του νομοσχεδίου για το σύμφωνο συμβίωσης και για τα ομόφυλα ζευγάρια.
Ακούγεται πέρα από κάθε νομική φαντασία, αλλά στην απολογία του ο Αμβρόσιος, υπέπεσε ξανά στο αδίκημα για το οποίο κατηγορήθηκε και τελικά αθωώθηκε προκλητικά… Για δημόσια, δηλαδή, υποκίνηση βίας και μίσους και για κατάχρηση εκκλησιαστικού αξιώματος.
Μπορεί ο Αμβρόσιος να νόμιζε ότι «παίζει εντός έδρας», λόγω της -εξευτελιστικής για τον νομικό πολιτισμό- παρουσίας θρησκευτικών εικόνων στα δικαστήρια της χώρας, αλλά μέχρι και ο Χριστός, αν υπήρχε, θα τον έφτυνε, (όπως πολύ γλαφυρά απεικονίζει ο σκιτσογράφος John Antono στο σκίτσο της κεντρικής φωτογραφίας του παρόντος άρθρου)
Ο θρησκευτικός σκοταδισμός στην Ελλάδα έχει σταματήσει εδώ και καιρό να είναι απλά μια ξεπερασμένη γραφικότητα. Η σύζευξη ενός μεγάλου μέρους της Ιεράς Συνόδου και απλών ιερέων με τη Χρυσή Αυγή, την ηγετική ομάδα της ΝΔ και άλλους ακροδεξιούς κύκλους, έχει δημιουργήσει ένα εκρηκτικό «κοκτέιλ» μισαλλοδοξίας και… εριστικής «αγάπης» για τη χώρα.
Οι πολιτικοί και βιολογικοί απόγονοι των ταγματασφαλιτών και των συνεργατών των Ναζί, επιχειρούν -μέσω της "κατήχησης" ιερέων και «ακτιβιστών της δεξιάς»- να ανακαταλάβουν την ιδεολογική ηγεμονία. Δεν είναι τυχαίο πως σε αυτή τη συγκυρία έχουν την «συμπαράσταση» και των ακραίων νεοφιλελεύθερων που ουδεμία σχέση έχουν με τον κοινωνικό φιλελευθερισμό.
Ήρθε η ώρα να τελειώνουμε μια και καλή με το παρά φύσιν "σύμφωνο συμβίωσης" Εκκλησίας - Κράτους.
Διαχωρισμός. Τώρα.
koutipandoras

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου