Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Ελλάς Ελλήνων Παγανιστών


του Δημήτρη Ψαρρά
Έχει βαλθεί τον τελευταίο καιρό η Χρυσή Αυγή να μας πείσει ότι είναι μια «χριστιανική» οργάνωση. Τα σταυροκοπήματα του Αρχηγού και των στελεχών της δίνουν και παίρνουν, οι σχετικές αναφορές στα έντυπα και τα διαδικτυακά της μέσα όλο και πληθαίνουν, ενώ ακόμα και στη δίκη που συνεχίζεται στο Κακουργιοδικείο, οι συνήγοροι της ηγεσίας της ναζιστικής οργάνωσης, που κατηγορείται ως εγκληματική, επικαλούνται με κάθε ευκαιρία το γεγονός ότι οι χρυσαυγίτες παντρεύονται με θρησκευτικό γάμο, βαφτίζουν χριστιανικά τα παιδιά τους και κηδεύονται με θρησκευτική τελετή.
Δεν λείπουν και οι υμνητικές αναφορές σε κάνα δυο μητροπολίτες που εξακολουθούν να παραβλέπουν το διχαστικό κήρυγμα των ναζιστών και αισθάνονται αλληλέγγυοι μαζί τους, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τον ανεκδιήγητο Αμβρόσιο.
Ασφαλώς είναι αδιάφορα και -σύμφωνα με τον νόμο- απολύτως σεβαστά τα προσωπικά θρησκευτικά «πιστεύω» του καθενός. Ομως έχει ιδιαίτερη σημασία αν αυτή η οργάνωση, που θέλει να παρουσιάζεται και ως κόμμα, έχει πράγματι προχωρήσει στην αναθεώρηση των παλιών παγανιστικών της ιδεοληψιών, αντλημένων από τη γερμανική εθνικοσοσιαλιστική παράδοση. Η άποψη της Χρυσής Αυγής για τα Χριστούγεννα μας δίνει την απάντηση.
Ποιον γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα;
Την παραμονή των Χριστουγέννων του 2015 ο Αρχηγός Μιχαλολιάκος παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση το βιβλίο του Κασιδιάρη που δείχνει τον ίδιο σε φωτογραφία στο εξώφυλλο με τη γνωστή σβάστικα στο μπράτσο. Την επόμενη χρονιά, στην ιστοσελίδα της οργάνωσης διαβάζουμε ένα «Γράμμα στον Αγιο Βασίλη», που δεν το δεν απευθύνει ένα παιδί, αλλά κάποια γυναίκα μεγάλης ηλικίας, όπως η ίδια παραδέχεται, και ζητά αυτό που η οργάνωση θεωρεί το πιο σημαντικό:
«Δεν θέλω να σου ζητήσω ούτε ποδήλατο, άλλωστε είμαι μεγάλη πια κι έχω αμάξι, αλλά ούτε και παιχνίδια, μπορώ πλέον και αγοράζω όσα θέλω μόνη μου. Γενικά, δεν θέλω δώρα. Θέλω κάτι πολύ μεγαλύτερο και δεν ξέρω αν είσαι ο αρμόδιος για να απευθυνθώ. Θέλω τα πιο εθνικιστικά Χριστούγεννα που μπορείς να στείλεις».
Εθνικιστικά Χριστούγεννα λοιπόν. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Μα πολύ απλά, τον «αποχριστιανισμό» της μεγάλης αυτής θρησκευτικής εορτής, μέσω της ταύτισής του με τις προχριστιανικές λατρείες των «βορείων λαών», της «λευκής φυλής», των «Αρίων».
Ας δούμε, λ.χ., πώς γιόρτασε τα Χριστούγεννα η Χρυσή Αυγή το 2016. Με συντονισμένες εκδηλώσεις στα τοπικά της γραφεία.
● Στα γραφεία της Αθήνα μίλησε η Ειρήνη Δημοπούλου, διευθύντρια της χρυσαυγίτικης εφημερίδας «Εμπρός» με θέμα «Οι αρχαιοελληνικές παραδόσεις των Χριστουγέννων». Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των ίδιων των χρυσαυγιτών, «η συναγωνίστρια Δημοπούλου με κάθε λεπτομέρεια αναφέρθηκε στα ήθη και τα έθιμα που επικρατούσαν στον ελληνικό χώρο κατά την περίοδο της αρχαιότητας και τόνισε ότι τα περισσότερα σχεδόν έθιμα που τηρούμε και σήμερα στις Αγιες μέρες των Χριστουγέννων πηγάζουν από τους αρχαίους προγόνους μας».
● Στα γραφεία της Τοπικής Βορείων Προαστίων «πραγματοποιήθηκε από τον συναγωνιστή Δ. Κυριακόπουλο ομιλία ιδεολογικού περιεχομένου με θέμα: Τα Χριστούγεννα στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή παράδοση».
● Στο πλαίσιο των «Μαθημάτων Ελληνικής Ιστορίας», πραγματοποιήθηκε στην Τ.Ο. Σαλαμίνος ομιλία από τον «συναγωνιστή» Κωνσταντίνο Μαυροειδή. «Παλαιός και Νέος κόσμος συνδέονται δραστικά και δημιουργικά. Ως Ελληνες και ως Εθνικιστές πρέπει να γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά γιατί μας συνδέει με τη Ζωή». Ο ομιλητής συνέδεσε τα Χριστούγεννα με τον εορτασμό του χειμερινού ηλιοστάσιου». Και βέβαια, «μετά το πέρας της ομιλίας, ως είθισται σε στάση προσοχής, ψάλλαμε τον Εθνικό ύμνο και τον ύμνο της Χρυσής Αυγής».
● «Οι συναγωνιστές Αικατερίνη Βουλή και Δρόσος Δροσινάκης παρουσίασαν στα γραφεία της Τ.Ο. Ευβοίας, στα πλαίσια των συντονισμένων Μαθημάτων Ελληνικής Ιστορίας του Κινήματος, τη διαχρονικότητα του εορτασμού των Χριστουγέννων στους Ελληνες και τους λαούς της Ευρώπης».
● «Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου, ανήμερα του χειμερινού ηλιοστασίου, στην Τ.Ο. Σπάρτης πραγματοποιήθηκε ένα ακόμα μάθημα Ελληνικής ιστορίας το οποίο και παρουσίασε η συναγωνίστρια Βασιλική Καραβέργου με τίτλο “Οι αρχαιοελληνικές παραδόσεις των Χριστουγέννων”».
«Ομιλία για τον εορτασμό των Χριστουγέννων στην Ελληνική Παράδοση πραγματοποίησε ο συναγωνιστής Αλέξανδρος Μιχαλόπουλος στην Τ.Ο. Πύργου στο πλαίσιο των Μαθημάτων Ελληνικής Ιστορίας. Πρόκειται για μια Ηλιακή Γιορτή που κρατά από τα βάθη της Αρχαιότητας, με ήθη και έθιμα που διασώζονται έως τις ημέρες μας».
● «Ο Γραμματέας της Τοπικής Κεφαλλονιάς και Ιθάκης Δάβουλος Χρήστος, αφού μετέφερε το μήνυμα και τις ευχές του Αρχηγού μας για το νέο έτος, αναφέρθηκε στην Ελληνική διάσταση των Χριστουγέννων και στις αρχαιοελληνικές παραδόσεις».
● «Ο θαυμαστός, εσωτερικός και άρρηκτος δεσμός των σημερινών Ελλήνων με τους αρχαίους προγόνους καταδεικνύεται εντονότατα κατά την περίοδο της Χριστιανικής εορτής των Χριστουγέννων όταν η Γέννηση του Ιησού Χριστού σηματοδοτεί το πέρασμα από το Σκότος στο Φως συμπίπτοντας χρονικά με την μεγάλη ηλιακή εορτή των αρχαίων Ελλήνων αλλά και των υπολοίπων λαών της Βορείου Ευρώπης. Στην Τ.Ο. Φαρσάλων του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή η Συναγωνίστρια Μαρία Μπίλλη παρουσίασε αναλυτικά την αδιαφιλονίκητη φυλετική συνέχεια των Ελλήνων μέσω των εθίμων και λατρευτικών παραδόσεων του λαού μας που ανάγονται στις πανίσχυρες προγονικές συνήθειες και πανάρχαιες πρακτικές λατρείας της Γέννησης του Ηλιακού Θεού κατά την διάρκεια του Χειμερινού Ηλιοστασίου, του Απολλώνιου Φωτός των Ελλήνων που καθαγιάζει και επιφέρει ευημερία».
● «Στην Τ.Ο. Πιερίας, την: Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου, ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου, ο συναγωνιστής Γιώργος Χαϊδαλής αναφέρθηκε στα χριστιανικά έθιμα της περιόδου των Χριστουγέννων αλλά και στα αρχαιοελληνικά έθιμα κατά την ίδια περίοδο».
Χριστούγεννα ή «Ηλιούγεννα»;
Για τη Χρυσή Αυγή, «ο Χριστός-Σωτήρ ως Θείον Βρέφος επαναφέρει στη μνήμη τη λατρεία του Σωτήρος Διός και του καλού ποιμένα Διονύσου των Αρχαίων Ελλήνων». Χαρακτηριστικό είναι το περιεχόμενο της «Οργανωτικής Συνδιάσκεψης Μετώπου Γυναικών» στην Τ.Ο. Νίκαιας στις 10.1.2013 με ομιλήτρια τη Νικολέττα Μπενέκη.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο της οργάνωσης, «ο αριθμός των γυναικών ήταν εκλεκτός [sic] και το θέμα το οποίο αναλύθηκε ήταν “Τα Χριστούγεννα ως εμπορική γιορτή, η επιτηδευμένη αλλοίωση της γιορτής αυτής από την παγκόσμια νέα τάξη πραγμάτων και η εβραϊκή Χανουκά”. Επίσης αναλύθηκε η ονομασία των Χριστουγέννων ως Ηλιούγεννα καθώς επίσης αναλύθηκαν κάποια από τα ελληνικά έθιμά μας, όπως το χριστόψωμο, η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας, από πού προήλθε το έλκηθρο με τον αναβάτη του, τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα κ.α. Η ομιλία έληξε με τον ύμνο της Χρυσής Αυγής».
Εδώ προδίδεται το πραγματικό πρόβλημα των ναζιστών. Αυτό που τους είναι ανυπόφορο είναι η εβραϊκή καταγωγή του Ιησού! Πρέπει πάση θυσία να ανακαλυφθούν «άριες» ρίζες είτε του ίδιου είτε των εθίμων που συνοδεύουν τη γιορτή των Χριστουγέννων. Γι’ αυτό ταυτίζεται ο Χριστός με τον Ηλιο και τα Χριστούγεννα με το χειμερινό ηλιοστάσιο και τα… Ηλιούγεννα.
«Είμαστε παγανιστές γιατί είμαστε Ελληνες», έγραφαν στα πρώτα τους κείμενα οι χρυσαυγίτες, «γιατί μας είναι αδύνατο να παραδεχθούμε άλλες αξίες εκτός από αυτές που απορρέουν από το θαύμα του Ελληνικού Πνεύματος. Είμαστε παγανιστές γιατί στη θέση των ηρώων και των φιλοσόφων μας δεν θα μπορέσουμε ποτέ να βάλουμε προφήτες σκοτεινούς και βασιλιάδες αιμοσταγείς ενός άξεστου νομαδικού λαού» (περ. «Χρυσή Αυγή», τχ. 5, Μάιος-Ιούνιος 1981).
Και στη Διακήρυξή τους ξεκαθάριζαν από το 1986: «Ο Ιουδαιοχριστιανισμός κατέστρεψε την ελληνική πολιτιστική κληρονομιά και την υπέροχη λατρεία της Φύσεως, εισάγοντας στην ιστορία την εβραϊκή αντίληψη περί υπάρξεως ενός Θεού και του παραδείσου, κειμένων εκτός του κόσμου τούτου. […] Ο Ιουδαιοχριστιανισμός ήταν ο μπολσεβικισμός της Αρχαιότητος που με το ισοπεδωτικό του μικρόβιο και το μεσσιανικό του κήρυγμα, έφθειρε και ανέτρεψε τις παραδοσιακές δομές των αρχαίων κοινωνιών παρά τις προσπάθειές τους να τον αφομοιώσουν ανώδυνα. Ετσι αυτή η θρησκεία των δούλων και των Εβραίων, προσέλαβε τις διαστάσεις μιας οριζόντιας επιδημίας που σταδιακά πρόσβαλε όλους τους λαούς της Ευρώπης, για να καταστεί στη συνέχεια και για πολλούς αιώνες το δεσμωτήριο του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού».
Ο Αρχηγός Μιχαλολιάκος εξηγούσε σε δικό του πόνημα την παγανιστική οπτική του χριστιανισμού που υιοθετεί η οργάνωση: «Πιστεύουμε στην Ιδέα της Θρησκείας, πιστεύουμε σε έναν Ελληνικό Χριστιανισμό, απόλυτα ταυτισμένο με τον πολιτισμό και την ιστορία του λαού μας. Βλέπουμε στη γλυκιά μορφή της Παναγίας-Στρατηγού την Παλλάδα-Αθηνά, βλέπουμε στην εορτή των Χριστουγέννων την ημέρα του Ανίκητου Ηλιου, στην ημέρα της Αναστάσεως όχι το εβραϊκό Πάσχα, αλλά τα ανθεστήρια. Θέλουμε ο λαός μας να είναι ένας λαός ευλαβής και η θρησκεία του να είναι γι’ αυτόν ένα στήριγμα εθνικό. Δεν πιστεύουμε στην χάριν του θρησκευτικού αισθήματος ασυδοσία απέναντι σε άγραφους και γραμμένους νόμους. Η ανεξιθρησκία είναι για μας αποδεκτή μόνο όταν δεν έρχεται αντιμέτωπη με τα Δίκαια και τους Πόθους της Φυλής» (Ν.Γ. Μιχαλολιάκος, «Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη», Ασκαλών, Αθήνα 2000, σ. 25). Φυσικά η παράγραφος αυτή έχει απαλειφτεί από την επανέκδοση του 2012.
Χριστός ή Χίτλερ;
Πώς τα σκέφτηκε όλα αυτά η Χρυσή Αυγή; Η ίδια επικαλείται την εμμονή της στην αρχαιοελληνική παράδοση προκειμένου να εξηγήσει αυτή τη διεστραμμένη αντίληψη για τα Χριστούγεννα. Μόνο που τα δημοσιευμένα κείμενα των στελεχών της υποδεικνύουν μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.
Σύμφωνα με την ερμηνεία του «θεωρητικού» της οργάνωσης Γεωργίου Μισιάκα (Μάστορα), αυτά οφείλονται στην «άρια θρησκευτικότητα» της οργάνωσης, η οποία υιοθετεί «το εθνικοσοσιαλιστικό σύνθημα του Μεσοπολέμου “Durch Licht zur Nacht”, δηλαδή “Με το φως ας διασχίσουμε τη νύχτα της σκοτεινής εποχής μας”. Ζήτω η Νίκη» (22.12.2000).
Μετά την πρώτη εκλογική επιτυχία της οργάνωσης, στις δημοτικές του 2010, γιορτάστηκαν και πάλι τα Χριστούγεννα ως «χειμερινό ηλιοστάσιο» και μάλιστα με αναφορές στα «σοφά λόγια του δόκτορος Γκέμπελς» (29.12.2010).
Ακόμα πιο αποκαλυπτικός ο συνιδρυτής της Χρυσής Αυγής Ιωάννης Περδικάρης, ο οποίος έχει φτάσει να ταυτίζει τη γέννηση του Χριστού με εκείνην του Αδόλφου Χίτλερ και να εισηγείται νέο ημερολόγιο με έτος μηδέν τα… Χιτλερούγεννα: «Ο Αριος πολιτισμός είναι αυθεντικός πρωτίστως διότι αντικαθιστά το Χριστιανικό με το Αριο Ημερολόγιο. Ποιο είναι ωστόσο το κοσμικό γεγονός που χαρακτηρίζει τη γένεση του Αρίου πολιτισμού και συνακόλουθα ορίζει το σημείο εκκίνησης του Αρίου ημερολογίου; Το γεγονός αυτό δεν είναι άλλο από την γήινη ενσάρκωση του Αδόλφου Χίτλερ.
Η γέννηση του τελευταίου Αρίου Μυσταγωγού συνιστά κοσμικό γεγονός, διότι συντελείται κάτω από μια τέλεια συγκυρία των άστρων και της παγκόσμιας βούλησης» (Ιων Φιλίππου, «Αριος Πολιτισμός», Νέα Σπάρτη, Αθήνα 2008, σ. 33).
Για το πώς αντιλαμβάνεται τα χριστουγεννιάτικα καθήκοντά της η Χρυσή Αυγή, χαρακτηριστική είναι και η ανάρτηση στον ιστότοπό της με τίτλο «Μια Χριστουγεννιάτικη Σκέψη» (24.12.2010). Η πρόταση της οργάνωσης είναι να τιμηθούν οι φυλακισμένοι ναζιστές και αντισημίτες σε όλο τον κόσμο: «Στείλτε μια κάρτα στους διωκόμενους από τους σιωνιστές, στους φυλακισμένους ως “αρνητές του ολοκαυτώματος”». Ακολουθούν τα ονόματα των Βενσάν Ρεϊνουάρ, Βόλφγκανγκ Φρέλιχ, Γκερντ Χόνσικ, Χορστ Μάλερ, Σίλβια Στολτς και Πέδρο Βαρέλα και η ευχή «Καλή Λευτεριά».
Τη νύχτα του χειμερινού ηλιοστασίου επιλέγει συνήθως η Χρυσή Αυγή προκειμένου να «μυήσει» τα δόκιμα μέλη, τα οποία στη συνέχεια θα ενταχθούν σε ομάδες κρούσης. Πρόκειται βέβαια για την πιο βέβηλη εκδοχή εορτασμού των Χριστουγέννων. Σε μια από αυτές τις νυχτερινές «χριστουγεννιάτικες» τελετές εμφανίζεται ο «εκπαιδευτής» και επικεφαλής Κασιδιάρης με άλλους χρυσαυγίτες το βράδυ του χειμερινού ηλιοστασίου του 2012 με την πολεμική σημαία της Βέρμαχτ και τον αγκυλωτό σταυρό.
Οταν δημοσιεύτηκε στην «Εφ.Συν.» το φωτογραφικό ντοκουμέντο (23.6.2014), η Χρυσή Αυγή μίλησε για φωτομοντάζ και ο Κασιδιάρης ισχυρίστηκε ότι η σημαία ήταν με κέλτικο σταυρό και όχι σβάστικα! Τελικά, όμως, το δικαστήριο διαπίστωσε ότι η φωτογραφία της «Εφ.Συν.» ήταν γνήσια, εφόσον βρέθηκε στο… κινητό του Κασιδιάρη και προβλήθηκε στο ακροατήριο στις 29.5.2018.
Καλά Ηλιούγεννα!
efsyn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου