Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Το υψωμένο μεσαίο δάχτυλο του Κυριάκου

Αν κάποιος ποδοσφαιριστής υψώσει το μεσαίο δάχτυλο σε αντίπαλο την ώρα του παιχνιδιού βλέπει αμέσως κόκκινη κάρτα. Αυτό λένε οι κανονισμοί. Ο πρωθυπουργός έχει μόνιμα υψωμένο το μεσαίο δάχτυλο στους πολίτες της χώρας.

του Μαθηματικού

Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν γραφτεί από τον ίδιο και από τους “αρίστους” που μας κυβερνούν για να μένουν οι ίδιοι στο απυρόβλητο και να “αποβάλλονται” όλοι οι άλλοι. Μας φτύνει στα μούτρα, μας απειλεί, μας φιμώνει, μας θεωρεί εκμαυλισμένους ηλίθιους που δεν είμαστε ικανοί να αντιδράσουμε στη δυστοπία που επιβάλλει. Μας πυροβολεί καθημερινά με αλλοπρόσαλλα μέτρα, με νόμους, με πρόστιμα, με εγκλεισμό, με αστυνομική βία, με ανασφάλεια για την υγεία και την επιβίωση. Ας μη ξέρουμε τι μας ξημερώνει, εκείνος είναι σίγουρος για τον εαυτό του και τους ομοίους του.

Είναι πεπεισμένος πως ό,τι κι αν κάνει που προκαλεί το δημόσιο αίσθημα, ό,τι κι αν πει που γίνεται αντικείμενο χλευασμού, σε τρεις μέρες θα έχει ξεχαστεί. Άρα μπορεί να έχει μόνιμα υψωμένο το μεσαίο δάχτυλο προς τους πολίτες και θα μεριμνούν οι διαπλεκόμενοι μιντιάρχες να το κρύβουν πίσω από τις οθόνες. Φροντίζουν γι’ αυτό οι πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές, τα τηλεοπτικά σκουπίδια και τα δελτία ειδήσεων της χυδαίας αποβλάκωσης που έχουν μετατρέψει ακόμα και το #metoo σε γαργαλιστική κλειδαρότρυπα.

Ο Κυριάκος μας λέει κατάμουτρα: ΕΓΩ μπορώ να κάνω ότι γουστάρω γιατί ΕΓΩ σας ορίζω και λογοδοτώ μόνο στο ΕΓΩ μου. Εσείς ως υποτακτικοί έχετε το δικαίωμα να διαφωνείτε, να λέτε τη γνώμη σας, να βρίζετε ιδιωτικώς, να εκτονώνεστε μέσω του facebook, του twitter, αρκεί να μη ξεμυτίζετε από την ... τρύπα σας, τυφλοπόντικες!!! Το δικό μου υψωμένο δάχτυλο είναι ακριβώς αυτό που υπονοεί. Σας έχω γραμμένους και σας γλεντάω κορόιδα, σας έχω να τρέχετε πίσω από τις ποδηλατάδες μου, τις εκδρομικές εξορμήσεις μου, πίσω από τις καρφίτσες της Μαρέβας μου, τα lifestyle σουσούμια μου, τα Ικαριώτικα τραπεζώματα προκειμένου να στηρίξω την επανεκλογή του δικού μας στη μονοεδρική... αφού με επιβραβεύετε ως τον “καταλληλότερο”!!!

Και την ίδια ώρα σας κεντάω ψιλοβελονιά στη Βουλή με τα μέτρα που ψηφίζω όταν η κοινωνία κοιμάται, κορόιδα!!! Σας δείχνω το δέντρο, και ας τσιμπάνε και ας σκούζουνε κάποιοι, αρκεί εσείς να μη βλέπετε το δάσος. Σας δένω αργά και σταθερά με σύμμαχο την πανδημία και το φόβο, άρα δικαιούμαι να έχω το μεσαίο δάχτυλο μονίμως υψωμένο. Και θα σας εγκαλώ κι από πάνω γιατί δε συμμορφώνεστε με τους νόμους που ΕΓΩ ψηφίζω, γιατί δε δείχνετε ατομική ευθύνη, γιατί δεν χαλαρώνετε για να το ... απολαύσετε επιτέλους!!! Και πάλι κορόιδα θα σας πιάσω, αν τύχει και ξεστομίσω κάποια συγγνώμη για τα καμώματά μου, όπως ζητάει η μονίμως απολογούμενη και χειμάζουσα αντιπολίτευση η οποία εσχάτως λαϊκίζει και ενοχλεί τη δημοκρατία ΜΟΥ.

Κορόιδα θα είστε όσο νομίζετε ότι είναι χαιρετισμός το κατατεθέν σήμα μου: Το υψωμένο μεσαίο δάκτυλο...  

Κοιμήσου Κυριάκο στην κούνια της αλαζονείας σου. Ξέρεις πόσοι πριν από σένα έκαναν τα ίδια όνειρα; Να προσέχεις όμως γιατί όπως λέει η γιαγιά Ιστορία “όποιος πηδάει πολλά παλούκια, κάποιο θα μπει στον πισινό του”!!!

ΥΓ: Σε συνολικά 85.021 ελέγχους για την τήρηση των μέτρων επιδημιολογικού συναγερμού εντοπίστηκαν 1.866 περιπτώσεις παραβίασης των μέτρων και επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 576.550 ευρώ. Η Αστυνομία πραγματοποίησε έξι συλλήψεις. Ο Κυριάκος τους ξέφυγε ως παραβάτης των μέτρων στην Ικαρία αλλά και ως “μπουκαδόρος” στις τσέπες των πολιτών!!!

κουτι πανδωρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου