Very χάλια έχει, με λίγα λόγια, πάει η τουριστική καμπάνια μέσω Διαδικτύου για την Περιφέρεια του κ. Τζιτζικώστα
του Πέτρου Κατσάκου
Είναι κάποιες φορές που το γελοίον του πράγματος είναι τόσο γελοίο ώστε το γέλιο σε παρασύρει σε μια επιφανειακή αντιμετώπιση του θέματος. Όπως με τη “Very Macedonia” του μακεδονομάχου Απόστολου Τζιτζικώστα, που με τον πρωτότυπο τίτλο της ιστοσελίδας κατάφερε να υποσκελίσει τη “λιγότερο” Μακεδονία των γειτόνων και να χαρίσει άφθονο γέλιο σε όσους έτυχε να πέσουν πάνω στην “τουριστική καμπάνια” της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Μία καμπάνια που με χρήματα κάποιου ΕΣΠΑ υποτίθεται πως τρέχει από το 2014, αλλά παραμένει ουσιαστικά ανενεργή κάτι που έχει μεγαλύτερη σημασία από το γέλιο που μας χάρισε ο ευφάνταστος τίτλος του site. Μια δήθεν τουριστική καμπάνια που παραγγέλθηκε και πληρώθηκε από την Περιφέρεια του κ. Τζιτζικώστα για να προβάλει μία είδηση τον χρόνο και αυτή με το ζόρι. Γιατί, αν μετά τα γέλια καθίσει κάποιος και ασχοληθεί με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, θα διαπιστώσει πως κατά τα πέντε χρόνια λειτουργίας του site έχουν αναρτηθεί σε αυτό μόλις έξι δημοσιεύσεις, κάτι περισσότερο, δηλαδή, από μία τον χρόνο, γεγονός που μόνο ως “very” δεν καθιστά την ιδέα του περιφερειάρχη.
Very χάλια έχει, με λίγα λόγια, πάει η τουριστική καμπάνια μέσω Διαδικτύου για την Περιφέρεια του κ. Τζιτζικώστα καθώς, εκτός της έλλειψης περιεχομένου, η φοβερή και τρομερή ιστοσελίδα, ενώ υποτίθεται πως δημιουργήθηκε ώστε “να προβάλλεται διεθνώς η ελληνικότητα της Μακεδονίας”, καμία μηχανή αναζήτησης στο Ίντερνετ δεν την παρουσιάζει ως αποτέλεσμα ή πρόταση για κάποιον που ψάχνει πληροφορίες για τη Macedonia.
Μιλάμε για very επιτυχημένη προσπάθεια, καθώς, όπως εύστοχα σημείωσε ο Χρήστος Γιαννούλης, “η απερχόμενη διοίκηση της Περιφέρειας πλήρωσε ακριβά τη σελίδα με τα χρήματα των πολιτών, αλλά δεν έδειξε τη στοιχειώδη φροντίδα ώστε η Very Macedonia να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης”.
Μάλιστα ο υποψήφιος περιφερειάρχης Χρήστος Γιαννούλης κατηγόρησε τον Απ. Τζιτζικώστα πως, εξυπηρετώντας πολιτικές -και όχι μόνο- σκοπιμότητες, στο πλαίσιο «μιας ολόκληρης εκστρατείας προβολής με τουριστικό, αλλά και εθνικό προσανατολισμό», δαπάνησε χιλιάδες ευρώ από τα δημόσια ταμεία για να δημιουργήσει μία δεύτερη ιστοσελίδα (http://verymacedonia.gr), αυτή τη φορά για την τουριστική προβολή της περιοχής, η οποία, όμως, παραμένει ουσιαστικά ανενεργή.
Έτσι λοιπόν, πέραν του γελοίου του πράγματος, υπάρχει και η πρακτική - οικονομική διάσταση του θέματος, που δεν είναι τόσο για γέλια, ειδικά όταν το γέλιο βγαίνει με τα χρήματα των φορολογουμένων.
αυγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου