Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Στον κάλαθο των αχρήστων η ελληνική τηλεόραση, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο.



Περισσότερο από κάθε άλλο Ευρωπαίο οι Ελληνες δυσπιστούν για τα όσα τους προσφέρουν τα τηλεοπτικά κανάλια, αλλά και οι εφημερίδες, ενώ σε καλύτερη μοίρα τοποθετούν το ραδιόφωνο και εμπιστεύονται σαφώς περισσότερο το διαδίκτυο, όπως δείχνουν τα στοιχεία που δημοσιεύει το Ευρωβαρόμετρο.

Συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία που συλλέχθηκαν το Φθινόπωρο του 2015, η δυσπιστία που εκφράζεται για τα ΜΜΕ στην Ελλάδα παραμένει δραματικά υψηλότερη του μέσου όρου των 28 χωρών μελών της ΕΕ, και συγκεκριμένα (ποσοστό δυσπιστίας στην Ελλάδα και σε παρένθεση στους 28 της ΕΕ):
Τηλεόραση: 80%, υψηλότερο αρνητικό ποσοστό της έρευνας, (ΕΕ: 28:47%)
Εντυπα: 65% υψηλότερο αρνητικό ποσοστό της έρευνας, (ΕΕ: 28:50%)
Ραδιόφωνο: 61%, (ΕΕ: 36%)
Social Media: 51% (ΕΕ: 55%)
Διαδίκτυο: 43% (ΕΕ: 28:35%)
Στην Ελλάδα, τα Social Media στο διαδίκτυο (ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια, ιστοσελίδες φιλοξενίας βίντεο) θεωρούνται ένας σύγχρονος τρόπος να μένει κανείς ενήμερος για τα πολιτικά ζητήματα (68%, ΕΕ: 52%), καθώς οι πολίτες θεωρούν ότι αποτελούν κι ένα βήμα για όσους θέλουν να πουν τη γνώμη τους για τα πολιτικά ζητήματα (65%, ΕΕ: 51%).

Παράλληλα, θεωρείται ότι τα Social Media στο διαδίκτυο μπορούν να κάνουν τους ανθρώπους να ενδιαφερθούν για τα πολιτικά ζητήματα (58%, ΕΕ: 52%).
Ολόκληρη ή έρευνα του Ευρωβαρόμετρου στη διεύθυνση:
  http://issuu.com/sitestokokkino/docs/eurobarometer2015media/1?e=15899349/33840730

stokokkino

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου