Κυριακή 18 Απριλίου 2021

Το μπλέ - λευκό πανί στο φέρετρο του Φιλίππου δεν ήταν η δικιά μου Ελληνική σημαία

«Δεν ήταν η σημαία της δικιάς μου Ελλάδας. Αυτή δεν θα χωρούσε στα ανάκτορα του Γουίνδσορ και στα άλλα σημερινά καμώματα της αυτοκρατορίας απολειφάδι, του ξεδοντιασμένου ψωραλέου βρετανικού λέοντος...»

του Στρατή Μπαλάσκα

Το μπλέ - λευκό πανί που σκέπασε το φέρετρο του πρίγκηπα Φιλίππου στην κηδεία του σήμερα δεν ήταν η δικιά μου Ελληνική σημαία. 

Αυτή σκέπασε τους άταφους χιλιάδες νεκρούς της Μικρασίας που τα κόκκαλα τους άσπρισαν στον ήλιο της χάρη στον πατέρα του Αντρέα και τη φαμίλια του. Η δικιά μου Ελληνική σημαία είναι αυτή που υψώθηκε πάνω από τον πόνο της προσφυγιάς στους καταυλισμούς της ντροπής. Η δικιά μου Ελληνική Σημαία είναι αυτή της Αντίστασης στους ναζί κατακτητές, της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Η δικιά μου ελληνική σημαία είναι τα μπετά της βρεταννικής Αυτοκρατορίας μέσα στα οποία θάφτηκε ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης για χάρη στον οποίο ο "πρίγκηψ" δεν άρθρωσε λέξη... 

Το μπλέ λευό πανί στο φέρετρο του Φιλίππου δεν ήταν η Ελληνική σημαία. Δεν ήταν η σημαία της δικιάς μου Ελλάδας. Αυτή δεν θα χωρούσε στα ανάκτορα του Γουίνδσορ και στα άλλα σημερινά καμώματα της αυτοκρατορίας απολειφάδι, του ξεδοντιασμένου ψωραλέου βρετανικού λέοντος...

 facebook/κουτι πανδωρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου