Η διοίκηση του Οργανισμού παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν ότι το κόστος για τη στέγαση των υπηρεσιών μειώθηκε κατά 40%, όταν η ταλαιπωρία των πολιτών αυξήθηκε στο διπλάσιο.
Οι ουρές των πολιτών που περίμεναν υπομονετικά για να διεκπεραιώσουν μια υπόθεσή τους σε κάποιο υποκατάστημα του ΟΑΕΔ είναι πλέον συχνό φαινόμενο, καθώς η διοίκηση αποφάσισε την ενοποίηση αρκετών υπηρεσιών για λόγους «οικονομίας».
Έτσι ένα υποκατάστημα φτάνει να εξυπηρετεί τέσσερις ή πέντε όμορους δήμους, με τους πολίτες που θα πρέπει να εξυπηρετηθούν σε ένα μόνο σημείο να φτάνουν τις δεκάδες χιλιάδες.
Αυτή η πολιτική της διοίκησης του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους στέγασης του Οργανισμού, καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα, με τη μεταστέγαση των υπηρεσιών του ΟΑΕΔ σε ιδιόκτητα κτίρια και την ενοποίησή τους επιτεύχθει μείωση κατά 40%.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι οι δαπάνες για τα μισθώματα του ΟΑΕΔ από 5,1 εκατ. ευρώ το 2009, στο τέλος του 2013 θα έχουν μειωθεί στα 3 εκατ. ευρώ.
Επίσης, με την εφαρμογή συστημάτων προγραμματισμού προμηθειών έχει επιτευχθεί μείωση λειτουργικών δαπανών κατά 23% για την ίδια περίοδο 2010 – 2013. Κατά περίπτωση (π.χ. «υπηρεσίες προς ΟΑΕΔ») η μείωση της δαπάνης φτάνει στο 27%, ενώ σε άλλες περιπτώσεις -παρά την ενσωμάτωση του τ. Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας και του τ. Οργανισμού Εργατικής Εστίας- έχει συγκρατηθεί στα επίπεδα του 2010.
efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου